kristian_hoff Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har oppdaget en bitteliten bulk i RAMen min etter at jeg hadde tatt den ut av et ødelagt hovedkort. Bulken var veldig liten og var på metallet på kun en av de blanke metallbitene der RAMen går ned i hovedkortet. Altså bare den delen av RAMen som er nedi hovedkortet, ikke de svarte metall-firkantene. Kan dette vere farlig, eller betyr det ingenting? Til opplysning var det ikke RAMen som var problemet i det ødelagte hovedkortet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hmm, blanke? Dei som er gullfarga liksom? Jaja viss rammen ikkje funker lengre er det sannsynligvis det som gjer det...(hehe) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 kommer an på om den kontaktflaten som er på rammen er så bulket at den ikke får kontakt med den på hovedkortet det... men jeg tror faktisk at du vil greie å få det til... det skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
kristian_hoff Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har oppdaget en bitteliten bulk i RAMen min etter at jeg hadde tatt den ut av et ødelagt hovedkort. Bulken var veldig liten og var på metallet på kun en av de blanke metallbitene der RAMen går ned i hovedkortet. Altså bare den delen av RAMen som er nedi hovedkortet, ikke de svarte metall-firkantene. Kan dette vere farlig, eller betyr det ingenting? Til opplysning var det ikke RAMen som var problemet i det ødelagte hovedkortet. Har prøvd og ramen funka med nytt hovedkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå