Sunden112 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei, jeg har ett Asus k8v deluxe, jeg har problemer med å installere xp via driverene i xp... er det noe som har ett godt forslag...? eller kan gi meg tips...???? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har det kortet. Er det VIA 4-in-1 du mener? Har du lastet ned de nyeste, eller bruker du de fra CD-en? Hadde ingen problemer selv, får du feilmelding? Lenke til kommentar
Sunden112 Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Får alltid problemer etter en nyinnstaleringav xp. Problemet er gule utropstegn på via driverene, selv etter 4in1 Lenke til kommentar
Sunden112 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Heia Jeg fikk det til, eller jeg fikk hjelp til å fikse problemet, vi jobbet oss frem med via driverene som skulle være i Device manager og måtte tvinge dem igjennom, windowsen finner feil drivere viser det seg... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg har også dette kortet og er selv veldig fornøyd. Dette med drivere er gjengs for alle hovedkort. Det kan lønne seg å brenne alle driverene til en cd, så neste gang du trenger å reinstallere WinXP vet du hvilke drivere du skal bruke. Endret 21. mars 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå