ALLAH Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 fps_max 100 Vertsync apps off.. developer anbefaler jeg deg å slå av... Om hertsen står på 60 eller 100 får du ikke mer enn 60fps så lenge vertsync er på.. Til dere idioter som mener dere klarer dette.. så vil jeg STERKT anbefale å prøve igjen.... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja du får fader meg ikke 100fps i CS sorce når du har alt på max da snakker jeg om oppløsningen på max og AA og AF skrudd på max (forutsetter at du har et x800 kort noe du har. Jeg selv får over 80 FPS i CSS med alt på max, se spec i profilen. Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hmmm virket enten som mye (ekstremt) mye virus eller feil drivere ,prøv og instaler windows og cs på ny . selv får jeg 100fps GLATT med en Amd athlon Xp 2500+ og Ati Radeon 9600XT. men jaja håper du får det til Mvh Tor Martin Lenke til kommentar
Soho Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Om hertsen står på 60 eller 100 får du ikke mer enn 60fps så lenge vertsync er på.. Kan du fortelle meg hvorfor jeg har 100 fps med mitt GF4600 da? med Vsync PÅ? Bullshit at man må slå av vsync. Som nevnt tidligere i tråden, har man ikke brukt en refreshfix vil den ikke gå over 60, og da må man f.eks slå av vsync. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja du får fader meg ikke 100fps i CS sorce når du har alt på max da snakker jeg om oppløsningen på max og AA og AF skrudd på max (forutsetter at du har et x800 kort noe du har. Jeg selv får over 80 FPS i CSS med alt på max, se spec i profilen. vel, nå har han er ekstremt mye raskere cpu enn deg da. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Om hertsen står på 60 eller 100 får du ikke mer enn 60fps så lenge vertsync er på.. Kan du fortelle meg hvorfor jeg har 100 fps med mitt GF4600 da? med Vsync PÅ? Bullshit at man må slå av vsync. Som nevnt tidligere i tråden, har man ikke brukt en refreshfix vil den ikke gå over 60, og da må man f.eks slå av vsync. kan du ikkje finne linken til denne fixen da? Det er tyligvis mesteparten er inne ikkje har fått med seg, men som du har fått med deg. Det kjem jo ann på kva skjerm man har da. edit: skribeleif Endret 10. mars 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Soho Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ftp://files.3dnews.ru/pub/tweakers/video_tools/reforce.zip Selvfølgelig har det noe å si på hvilken skjerm man har. Men regner med han har en skjerm som takler 100hz. Ellers får man jo ikke 100 fps. Men linken som jeg har over kan brukes. Den pakkes ut. Starter programmet, kjører autopopulate for så å restarte. Da skal problemet være vekke og Vsync kan være på. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 sjekk ut forumet til www.guru3d.com der står det en hel haug med tips om å tweake css. just a hint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå