Kjellis Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har et irriterende problem i win98se. Ser på oppkoblingsikonet i h-hjørne at oppkoblinga tar "pause" på ca 30-60 sek stadig vekk. Oppkoblinga hopper av og på, 1min på (surfe som f, og 1 min av (grrrrrrrrrrrrrrr). Irriterende når det går sent nok som det er fra før med isdn (adsl ikke tilgjengelig her :sad: ). Noen som har løsning eller tips? NB! Dette er ikke et problem når jeg bruker win XP. ________________________ Chieftec Dragon 340W Asus A7M 266 DDR Asus GF4 Ti4400 128mb AMD xp1700+ AMD Pro Waterkit 768 TwinMos DDR 2100 Seagate Barracuda IV 60 GB Lenke til kommentar
Borf Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 tviler påa om det er noen kur på det, win98 og dail-up er ein merkelig ting, det går treigt og har pauser, du får holde deg til winxp når du surfer.. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 ....yepp, bruker xp til surfing og det funker utmerket. Bruker win98 til spilling (oxo på nett :-/ ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå