Der Kommissar Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Ja, da var det over (i går), men jeg var for trøtt for å skrive om det her på forumet Og Wolfenkill: Var det manualen du mista? Vi (Lord_Vivec9 og meg) fant en Frozen Throne-manual i ingangen blandt noen Yonas-esker i inngangen, men tok den ikke med Og btw: Artig å møte folk fra forumet, dog, det var vel bare SupremeX som jeg møtte. Ganske artig at vi faktisk havna på samme rad Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Apropo den manualen. Cd keyen var revet av, og selve manualen lå slengt i gangen utenfor dassen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Og btw: Artig å møte folk fra forumet, dog, det var vel bare SupremeX som jeg møtte. Ganske artig at vi faktisk havna på samme rad Tja, jeg møtte jo deg og lord_vivec, så vi kan vel kalle det HW-folk, eller hva? Lenke til kommentar
Mort-One Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Tromsø lan va jo elendig.. Vi som satt på RAD 12 mistet strømmen iallefall 9 ganger løpe av hele lanet.. Tromsø lan = Dårlig Lenke til kommentar
[dsr.nero] Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Tromsø lan va jo elendig.. Vi som satt på RAD 12 mistet strømmen iallefall 9 ganger løpe av hele lanet.. Tromsø lan = Dårlig Så jeg kan være glad at jeg ikke ble med her? Noen her som spiller AAO? DSR Hadde vært gøy med flere AAO spillere i Tromsø Bor selv i Tromsø (nylig tilflytta) Endret 13. april 2005 av [dsr.nero] Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Var manualen ja. Har sendt mail til blizzard men har ikke fått noe svar enda. Tror det var der jeg mistet den, lå og sov 2 timer i gangen med manuelene med meg for IKKE å miste dem Edit: andre kan vell ikke bruke keyen når jeg har registrert den? PÅ account og på nettsidene deres Endret 11. april 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Jo, andre kan fint bruke keyen din fordeom den er registrert. Man kan enkelt ha flere kontoer på samme key. Og belive me, I know Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Tromsø lan va jo elendig.. Vi som satt på RAD 12 mistet strømmen iallefall 9 ganger løpe av hele lanet.. Tromsø lan = Dårlig Synes det var bra, jeg. At dere mistet strømmen mye var jo dumt, men at TromsøLAN var dårlig på grunn av det, synes jeg er å ta hardt i. Sa dere ikke ifra til crewet? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Jo, andre kan fint bruke keyen din fordeom den er registrert.Man kan enkelt ha flere kontoer på samme key. Og belive me, I know Kan det hende at jeg ikke kommer meg inne å spille en gang da? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Jo, andre kan fint bruke keyen din fordeom den er registrert.Man kan enkelt ha flere kontoer på samme key. Og belive me, I know Kan det hende at jeg ikke kommer meg inne å spille en gang da? Ja, da kommer det opp at noen andre bruker keyen din. Men når de har sluttet å spille kan du enkelt logge på med din egen konto. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Jo, andre kan fint bruke keyen din fordeom den er registrert.Man kan enkelt ha flere kontoer på samme key. Og belive me, I know Kan det hende at jeg ikke kommer meg inne å spille en gang da? Ja, da kommer det opp at noen andre bruker keyen din. Men når de har sluttet å spille kan du enkelt logge på med din egen konto. Har heldigvis ikke kommet på meg enda Lenke til kommentar
S-i-r Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Var det mange som var på dette lanet? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 22. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ca 270 med crew sikkert. I helgen samlet 280 ungdommer seg for å spille dataspill dag og natt, under det største LAN som noen gang har vært arrangert i Tromsø. Fra avisen Tromsø Endret 22. april 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå