jonathankrane Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Hei hå, sitter for siden av mr.jenssen med en trasig dell skjerm. Foresten lasta ned en patch i stad med 700kb/s Det er helt Hadde 850kb/s på en download. lord_vivec9; Kult at du sitter ved siden av meg:P Mr.Jenssen: Hey Prøvå gå på www.itavisen.no og prøv spedometeret Da skal du se på kjapp nedlastning Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Laster ned en fil på 79MB, tar 1 min og 50 sec. Rått! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Ooh, på tide med CS-compo- Hehe, lurer på åssen det kommer til å gå :!: Yeah, vi laster ned i 1 mb/s! Litt bedre en hjemme Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Lol laster ned i 4 mb/s lol. Lasta fra en på dc i sted 18 mb/s Deilig Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Var det tilfeldigvis på nettverket den dc-hubben var? Da gjelds det jo ikke Men hut rompa di bort hit hvor alle HW-folka sitter Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Hvor sitter alle hw folka da ? hmm. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Sitter her å søker for virus/spyware De som har virus ble vell banna fra nette. Eller koblet fra nettverket Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Vi sitter på rad 10. MEN DC HUBBEN!!! Hva er adressen? Send pm før jeg dør Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 "Stå opp din gris, stå opp din gris - Nå har du sovet lenge!" Høhøhø Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Hvor du prøvde å sove ? Lå i garderoben å sov jeg. Men klarte ikke ås sove, folk som skulle inn på do hele tiden, ble vekt Vi skrudde av lyset å la oss, når vi skrur av lysets i garderoben går lyset på doen Vi hørte bare "fans dass", "kor i hællvette e lyse" osv osv Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Åh, er det noen her som skal sove, begynner å bli trøtt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg drar vel hjem for å sove snart, men jeg aner jo ikke når CS-compoen blir å være Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Er det noen som er hypp på BF-compo, snakk med crewet De sa til oss som spurte at de trengte flere interesserte, så kom igjen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Hmm.... Når skulle den være isåfall? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Hehe, den som viste det ja Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Auuuuuu, ribbeina mine. Har ligget på det steinharde gulvet i 4 timer, i samme stilling. Teh pain!! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Høh, jeg prøvde å legge meg under pallebordet, men det var grusomt Så tastaturet ble neste valg, ikke så verst heller Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg sov ute i gangen på flisene Sov i alt litt under 8 timer, 7 i natt Er nå kommet hjem, endelig fåt spist noe skikkelig mat. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Ja, da var man hjemme igjen. Takk for i år, folkens! Hyggelig og møte folk fra HW Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Ja, da var man hjemme igjen. Takk for i år, folkens! Hyggelig og møte folk fra HW Fikk faktisk ikke møtt dere Men godt å komme hjem igjen. -Ordentlig Mat -Dual screen -Større plass -Sengen min Mista faktisk heftet mitt il Frozen Throne der, sto cd key der. Sendte mail til Blizzard om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå