Thomas J.L Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Når man logger inn kan man bare endre på informasjonen man skrev når man meldte seg på. F.eks Navn, Addresse, Telefonnummer, osv Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Hei! Login-sidene har fungert flott i noen dager... Trodde jeg. Problemet var at jeg bruker Opera, og møkkanettleseren IE hadde selvfølgelig noen innvendiger mot måten jeg brukte javascript på. Uansett, nå funker login også om du er Internet Explorer-bruker. mvh --- - Thorstein Klingenberg - Crew @ TromsøLAN Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Fikk det til no, skulle bare kjekke om jeg hadde sotte meg på rett gruppe. Vill jo ikke sitte alene Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 1. April! Fikk meg til å tenke. Hva om Tromso Lan er en major April spøk?! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Øhøhø, da hadde jeg satt fyr på Darklight! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Øhøhø, da hadde jeg satt fyr på Darklight! Sammen med meg. Har du forresten sittegruppe? En dag igjen folkens! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Klart jeg har det, orker ikke dra aleine på et LAN Forresten, tror dere at man må ha en 6 meter lang nettverkskabel med seg? Orker ikke å gå å skaffe meg en ny en, og hvis jeg må ha det får jeg vel kjøpe en overprisa kabel der nede Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Jaja, da begynner det, folkens! Jeg drar om 40 minutter! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Der er jeg oppe å går på tromsølan Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Nu HAR STRØMMEN KOMMET PÅ! HIPP HURRA!!!!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Hvor sitter forlket? Jeg sitter borterst på rad 10, med grå lue. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hvor i f* er det? Vi her nede har lissom ikke hatt strøm pga. Lord_Vivec's forgrener Deesuten er stolene dritt, de spiller Kurt Nilsen og jeg har ikke musematte Men et høydepunkt er at de akkurat slo av lyset Btw: Jeg sitter og på rad 10, hehe! Endret 1. april 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 På hvilken side? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Sitter på rad 1 jeg Deilig med lyset av. Mange som har problemer her eller? Har vært heldig jeg, ikke noen problemer Bortsett fra en venn av meg skrudde av en av forgrenerne Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Høh, jeg sitter i allefall på rad 10 mot utgangen- jeg er han lille fyren som bærer seg over mangel på musematte Også spiller de alltid den helvette Kurt Nilsen! ÅH! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Skal klage ti admin om musiken Mamma kom med stolen min nå Syntes de andre stolene var for lave Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Hei hå, sitter for siden av mr.jenssen med en trasig dell skjerm. Foresten lasta ned en patch i stad med 700kb/s Det er helt Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Noen som har ip til Tromsolan dc hubben ? Send på pm Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) KURT NILSEN!!! Noen som vet ip til dc hubben? SEND PM NO Endret 1. april 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Hei hå, sitter for siden av mr.jenssen med en trasig dell skjerm. Foresten lasta ned en patch i stad med 700kb/s Det er helt Hadde 850kb/s på en download. lord_vivec9; Kult at du sitter ved siden av meg:P Mr.Jenssen: Hey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå