Der Kommissar Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Breivika? Det er jo en totalt bedritent plass! Makan til værre plassering av et LAN/dataparty skal man lete lenge etter! Turnerfolka sa at de ikke skulle være i Gyllenborghallen, så da er jo det et nærmest perfekt sted for LAN! Ligger så å si i sentrum, og tja: Ingenting galt med den plassen. Stor plass er det også! Hvorfor kutta dem egentlig forskningsparken ut? Blei det for lite plass? Faen ta om det blir Breivika! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Sikkert for liten plass til å være Gyllenborg hallen. Skal være plass til 360 stk. Tromø Lan <-- sjekk der Det er bestemt at det skal være der. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Sa ikke de at det var i gangavstand til sentrum? Jeg kaller vertfall ikke det der for gang avstand. Litt skuffet. Hadde håpet på gyllenborghallen eller kongsbakken eller noe! Det hadde vært kanon, en bakke ned og du er i sentrum Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Ser det nu, var ikke det når jeg skrev det forrige. Men uansett: Breivika er jo bedritent! Faen også! "Gåavstand til sentrum" - kiss my hairy ass! Man må jo busse i flere år, og faen; Breivika! Den styggeste industriplassen i Tromsø! Ligner jo på Polen! FYYYSJ Dessuten kan man jo ikke dra på en butikk i nærheten, annet en svindyre småe saker tenker jeg (pleier liksom ikke å være der borti) Edit: Språkbruken er ikke spamming, det er meget berettiget Endret 17. mars 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hei gutter! TromsøLAN skulle være i gangavstand til sentrum. Vi hadde fått et ja til å bruke gymsalen til Kongsbakken Videregående. Dessverre skar det seg med brannvernsleder og vi kunne dermed ikke kjøre på med mer enn ca 50-100 personer og det er uaktuellt. Dermed måtte vi se på alternativer, og det eneste Tromsø Kommune hadde ledig var en hall i kroken, til over 25.000.- / helga. Selv om vi skulle få flytta andre leietakere, og krangla oss til Gyllenborghallen så er det bare 2x63A tre-fase kurser tilgjengelig, og det er bare nok til ca 160 personer. Tromsø Bedriftsidrettshall er ny, lys og fin, det finnes kjøkken, er godt med soveplasser og generellt sett godt med plass, faktisk nøyaktig dobbelt så mye som gymsalen til Kongsbakken! Dermed kan vi maksimalt kjøre inn 720 mennesker i Breivikahallen. Så mange deltakere får vi ikke, derfor stopper vi på 360 i år, og lager good plass. Flere kan nok være enige i at TL for lengst har vokst seg ut av forskningsparken. Ang. beliggenhet så er jeg enig i at Breivika ikke akkurat er Tromsøs navle, men det er vanskelig å skaffe et lokale på 40x20 meter med nok strøm og internettforbindelse i sentrum. Dessuten er Breivikahallen bokstavelig talt et steinkast unna Forskningsparken så de som var fornøyd med Forskningsparken har ingen grunn til å bli skuffet. I år bli fokuset på compoer. Vi lover fine premier og vi har mye spennende på gang! Meld deg på du også! TromsøLAN v8.0 Endret 18. mars 2005 av thklinge Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe, dette så jo ikke så ille ut likevell. Plass til 360+ er jo slettes ikke dårlig. Synd dere ikke fikk det til på kongsbakken. Hvordan er compo premiene? Og hva blir det compo i? Men her vi sitter og skriver bedriten nynorsk på skolen insisterer Mr. Jenssen fortsatt på at å komme til breivika området er som å reise til Polen Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe, ja, det blir jo det Men det er til gjengjeld mye bedre en ingenting, eller kroken for den saks skyld... Kroken er jo Tromsø's svar på Harlem, eller? Blir fett! Men åssen compoer blir det? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Kroken er jo Tromsø's svar på Harlem, eller? Kroken er ikke verre enn andre bydeler. Det at alle her "e så fet i flabben" er bare tull. Vel, krokengjengen, joda, men de representerer IKKE majoriteten her. Iallefall, jeg skal på TromsøLAN, og 4 kompiser av meg skal også. Gleder meg! edit: Kroken er en drittplass, det skal du ha, men Tromsø's Harlem er det nok ikke. Endret 18. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Vel, krokengjengen, joda, men de representerer IKKE majoriteten her. Du var ikke engang født når Krokengjengen eksisterte. Skal sies at de siste 10-15 årene har Kroken blitt som alle andre bydeler, verken mer eller mindre. Ontopic: Synes Breivika er en grei plass å arrangere Lan, eneste som er teit er at Statoil ikke har døgnåpent. Endret 18. mars 2005 av zaico Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Vel, krokengjengen, joda, men de representerer IKKE majoriteten her. Du var ikke engang født når Krokengjengen eksisterte. Og? Skal sies at de siste 10-15 årene har Kroken blitt som alle andre bydeler, verken mer eller mindre. Ontopic: Synes Breivika er en grei plass å arrangere Lan, eneste som er teit er at Statoil ikke har døgnåpent. Hva hamstrer man ikke for? Endret 18. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Man kan jo gå 500 meter sørover, så kommer man til en Rimi eller Eurospar-butikk synes jeg å huske Man trenger frisk luft på lan Btw: Ok, Tromsø's svar på Harlem er vel stakkevollan-feltet da, den nedre delen (ikke helt oppe ved utsikten) Der bor jo "2pac" og hele gjenget :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Man kan jo gå 500 meter sørover, så kommer man til en Rimi eller Eurospar-butikk synes jeg å huske Man trenger frisk luft på lan Den eurospar-butikken selger jo ingenting av interesse da. De har jo ikke frysedisk engang. Btw: Ok, Tromsø's svar på Harlem er vel stakkevollan-feltet da, den nedre delen (ikke helt oppe ved utsikten) Der bor jo "2pac" og hele gjenget :!: 2pac er jo vitterlig nok død da. Men den 2pac-gjengen har jeg lite til overs for. Prakteksempel på hva som IKKE forebygger fremmedfrykt og rasisme. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Vel, krokengjengen, joda, men de representerer IKKE majoriteten her. Du var ikke engang født når Krokengjengen eksisterte. Og? Da kan man ikke argumentere mot Kroken med Krokengjengen, de bor på div avrusningsklinikker og i storgata og ikke i Kroken for tiden Endret 18. mars 2005 av zaico Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Uhm, selvfølgelig kan jeg det. Det er vel ganske mye deres feil at Kroken har det ryktet de har. Iallefall, nok OT. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Yay, var og henta adgangskortet i dag Og apropos Kroken: Jeg og fettern min har akkurat hentet adgangskortet (biletten) på Darklight, og vi går over veien borte ved Domus-kaia. Det kommer noen plagsomme Kroken-jenter springende over veien, og vi sier i kor "Usj, Kroken-folk", og akkurat i det vi sier det er det en gammel mann bak oss som nyser slik at det høres ut som han gir et høylytt fnys mot Kroken-folka :!: Noe á la "Oaff!" Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Yay, var og henta adgangskortet i dag Hentet mitt i går, fancy greier. Hva er nicket ditt? Kan ikke finne Mr.Jenssen under "påmeldte". Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Yay, var og henta adgangskortet i dag Hentet mitt i går, fancy greier. Hva er nicket ditt? Kan ikke finne Mr.Jenssen under "påmeldte". Det er "DerKommissar" Hehe, fikk ikke til å ha det da jeg registrerte meg her på forumet i fjor, så det ble Mr. Jenssen Btw: Kortet var jo ganske fancy, litt sånn typisk "Ukens overraskelse: Spionkort" fra et Donald-blad Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Er ikke hjemme nå så fikk mamma til å gå på darklight å hente det Jeg ringte henne å spurte om hun hadde henta det. Så sa hun : "Nei de fant deg ikke i registeret, og at det var forsent å melde seg på" Jeg ble jo fly forbanna, da sa hun "Bare tullet med deg" Ble litt sur på ho da uff uff vanskelig å skrive bokmål Lenge siden siste skoledag Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Btw: Kortet var jo ganske fancy, litt sånn typisk "Ukens overraskelse: Spionkort" fra et Donald-blad Tanken slo meg også. :!: Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Hei hå alle sammen som skal på lanet. Det stod no at man kunne logge seg inn på registreringen din. Men det gikk ikke, er det bare jeg som er komplett idiot eller er det et problem som flere har? Når jeg hadde skrevet inn brukernavn og passord og trykkte logg inn kom jeg bare inn på samme siden, altså startsiden til tromsolan. Det er ikke det at man må betale før man kan logge inn? Sorry skrivefeil, ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå