Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvem her skal på Tromsø Lan v8.0 1-3 april?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var med i fjor, og orker ikke å komme i år om det ikke arrangeres i den nye forskningsparken eller tilsvarende sted. I fjor ble jeg ei jævla dukke, da jeg satt helt ytterst mot veggen, og hele salen skulle forbi meg. Og folk var ikke skånsomme heller.

Er det heller ingen spesielt spennende compoer kommer jeg nok heller ikke. Satser da heller på Artic Lan, der er det i alle fall plass til å strekke på seg.

Lenke til kommentar
Hvor: Vi har et lokale, det blir gangavstand til Tromsø sentrum. Mer detaljer kommer straks vi er klare.

Lurer på hvor det blir i år!

Bamsefar: ArticLAN, det som er i Harstad? Når er det?

Men hvor er et lokale til 360 stk å gangavstand til sentrum.

Kansje et slags lager eller noe?

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Artic Lan er i Harstad ja, fra 23-27mars.

Ikke er det så spesielt langt å kjøre, og det er en meget spennende compo for min del der, nemlig DC compoen.

Miljøet i Tromsø og område rundt er ikke stort nok for en slik compo eller tilsvarende (BF-serien) så jeg drar nok til Artic Lan uansett om jeg drar på et Lan i det hele tatt. Har egentlig tenkt meg på hytta til ei venninne, men det spørs. Klør litt i moddefingrene også :)

Såvidt jeg vet er det ikke noe lager i sentrum ( eller gåavstand) som er stort nok til å huse så mange mennesker. Det eneste jeg kunne tenkt meg var gymsalen i Gyllenborghallen eller Kongsbakken, men har ikke hørt noe nyss om det.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Det skal faktisk sies at jeg en gang i vinter hørte rykter om gyllenborghallen, men det skal sier at det ikke var noen spesiell pålitelig kilde!

Men det hadde jo vært kult i gyllenborghallen! Stort lokale, og 3 min å gå hjem for toalett og søvn;) :love:

Lenke til kommentar
Men det hadde jo vært kult i gyllenborghallen! Stort lokale, og 3 min å gå hjem for toalett og søvn;) :love:

Ja, du sier noe der (jeg bor 12 meter fra H.kon :D)

Når det kommer til Gyllenborghallen er det en meget fin og gunstig plass, bare ikke turnerjævlene skal griske den til seg :p

Så vi håper på at det blir den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...