_oystein Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg skulle installere Windows på nytt for en kompiss.. Planen var å slette alle partisjonene og lage nye.. så jeg gjorde det, men så plutselig oppdaget jeg at jeg ikke hadde koplet av den eksterne harddisken med all dataen jeg skulle legge inn igjen.. Her kommer altså da problemet: jeg slettet partisjonen (bare slettet, formaterte ikke!) på den eksterne harddisken (med windows xp innstallasjonsprog), dette var ikke planen i det hele tatt, og jeg lurer på om det er mulig å oprette partisjonen igjen uten å måtte formatere etc? Er eneste muligheten et gjennopprettingsprog alla GetDataBack? Mvh Øystein Lenke til kommentar
Heia Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tror nok ikke det er noen annen vei en å prøve GetDatBack feks.... Tror ikke det finnes noe program som kan reversere en allerede utført partisjons fjerning (det hadde jo vært sabla fint om det hadde det)... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva med denne: Active@ Partition Recovery http://www.partition-recovery.com/partition.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå