General_musa Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 x850pe er det siste kortet og kan ikke sammenliknes med 6800ultra. min uttalelse er på grunnlag av x800pro/xt vs 6800 gt/ultra kortene. hvor mye strøm x850pe bruker har jeg virkelig ikke anelseover... musa Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) du kan jo ta en titt på mine oppsett, og se om de er noe tess AMD versjon Intel versjon Synes de har en god balanse jeg da, bare å trekke fra det du ikke trenger edit : Wohoooooo endelig 500 innlegg etter tre år Endret 9. mars 2005 av nerd-light Lenke til kommentar
Naxzo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg ville heller gått for denne: http://global.shuttle.com/Product/Barebone/SN25P.asp Ville også ha gått for den. Venting er noe annet, men den skal vel komme i salg denne mnd i Norge? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 skjønner ikke helt hvorfor du skal ha p4 og ikke amd 64, produsere mye mindre varme og det er jo vesentlig i en sånn liten søt sak somm shuttlen. kommer jo ny shuttle med socket 939 og 350 w psu den tester utolig bra over allt!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå