Gå til innhold

den store Epox tråden


glad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, har hatt en del EPoX hovedkort, bl.a 8rda+ som var det første..

Gikk til anskaffelse av dette p.g.a at det skulle være bra å klokke med.

Det var det jo forsåvidt også, med muligheter for å stille opp til 2.0v på CPU. Klarte å presse min XP2400+ t-bred opp i 2300MHz ([email protected]) med en Taisolkjøler beregnet på 2200+, men det gikk litt varmt for seg på denne hastigheten. Kjørte til vanlig på [email protected].

 

Hadde jeg hatt kjølingen jeg har i dag, hadde den gått stabilt på 2400MHz (eller mer), den bootet på denne hastigheten men var ikke helt stabil grunnet varmen.

 

Nå har jeg 8rda3+ p.g.a S-ATA, vurderer å skaffe et 8rda6+ p.g.a GB-LAN, men tror jeg går for et A64 system isteden når tiden er inne for en oppgradering.

Skal ikke se bort fra at det blir et EPoX kort da også, om jeg ikke finner noe annet merke som leverer høye spenninger til CPU og RAM.

 

[off-topic]Krezzo: hvilket HK er det du har? Skal være mulig med frontaudiokontakter vel?

 

Det gjelder vel alle andre også, nevn gjerne hvilket EPoX hovedkort dere har/har hatt[/off-topic]

Lenke til kommentar

Selv har jeg hatt Epox 4PCA3+.

Kan ikke si meg noe annet enn storfornøyd den tiden den fungerte. (Måtte sende inn pga minne portene tok kvelden).

Det hadde gode overklokkings muligheter.

MANGE porter. 2 IDE, 2 SATA-RAID, 4 IDE-RAID.

8 USB porter, GbE LAN osv.

*Savne mitt gamle hovedkort*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...