ViVentis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei! Jeg kjæresten min har en pc med Telenor ADSL nettverk. Det er bare en gang i blant hun får koblet seg på. Det kommer en feilmelding om at datamaskinene hun ringer opp ikke kan nås. Hun ringte Telenor, de sa det var softwarefeil at hun skulle levere inn pcen. Jeg sa hun ikke skulle høre på de for de ville bare ta penger, spesielt ikke pga en softwarefeil! Hun kjører en eldre 233Mhz pc med Win95. Jeg har aldri vært borti Telenor sin adsl, men har hørt mye negativt. Det følger vel med en manual og en cd til Telenor? Hun husker ikke, og har ikke funnet enda. Har noen peiling på hva det kan være? Har sett såvidt på pcen, men det er så slitsomt pga som nevnt ovenfor 233Mhz. Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hun kjører en eldre 233Mhz pc med Win95. her er svaret win 95 er IKKE bygget for nettverk du kan få det til men cd n som telenor sender med støtter bare 98 og oppover legg inn 98 du , eller kast pc ut er ikke lønnsomt å oppgradere den til dagens standar ps : microsoft har slutta og supportere win 95 , er for gammel og Telenor supporterer den heller ikke Endret 8. mars 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) uff får være snill i dag da . www.raspppoe.tk gå hit og hent det du trenger hvis du på død og pine vil ha det gammle %¤¤%¤% på nett ps: husk å les det som står på siden da Endret 8. mars 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Sorry min feil, det var windows 98! Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 prøv med den pppoe linken eller enda bedre oppdater nettverkskortet (drivere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå