Shruggie Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg jobber med en side som skal sende informasjon med en *.gif?info=1 request når brukeren manøvrerer vekk fra siden. Jeg har prøvd å laste et bilde, og så skifte src i onunload(), men da lastes bildet i stedet for den URLen brukeren prøver å manøvrere til. Mildt sagt en dealbreaker Noen som har noen tips? Endret 8. mars 2005 av deezee Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Enten er det jeg som er dum, eller så var det litt "svakt" forklart. Kan du forklare litt nærmere hva du skal oppnå? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Et javascript skal samle informasjon (webstatistikk), og sende det når brukeren er ferdig med å lese siden. Jeg har ingen problemer med å sende informasjon når siden (og bildet) lastes (onload()), men når jeg bruker onunload() stokker det seg alltså. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 <body onbeforeunload="javascript:alert('Bye now...')"> Bedre? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Utfra syntaxen, helt sikkert Takk for hjelpen, skal teste det i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå