T_Trosten Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) I sånne tilfeller man har en sykkel nr. 2! Eller låner av noen... Edit: Gira som blir justert? Endret 30. mai 2007 av T_Trosten Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Joda, kan jo låne sykkelen til søstra mi, men den virker så liten i forhold til 56" jeg har selv =/ Ja, var første gangs justering. Kjøpte den for litt over en måned siden, og ville få girene og bremsene justert. Girene begynte og klusse litt, og bremsene var ikke så effektive som vanlig. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) sånt noe, tar jo ikke så lang tid... Burde vært mulig at de gjorde det mens du var der... Fikk nylig bytta vaier på girene, og da måtte de justeres. Ble gjort på en halvtime. Jeg må jeg forøvrig skryte veldig av servicen jeg har fått der borte da, fik senest i dag skifta setepinne, uten noen problemer. Har også fått nye vaiere gratis, og fått bytta et sete etter 1-2 ukers prøving. Har i tillegg fått masse rabatter på alt mulig annet små ting jeg har kjøpt også. Endret 30. mai 2007 av T_Trosten Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Joda, selve reperasjonen gikk fort, sykkelen var ferdig etter en times tid. Jeg bare leverte den ikke selv, og pappa var dratt hjem når den var ferdig. Intersport er nemlig 8 mil herfra, og to timer ink ferge Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Joda, selve reperasjonen gikk fort, sykkelen var ferdig etter en times tid. Jeg bare leverte den ikke selv, og pappa var dratt hjem når den var ferdig. Intersport er nemlig 8 mil herfra, og to timer ink ferge 8745376[/snapback] Intersport i sentrum eller på Jekta? Snakka med en skikkelig hyggelig kar på Intersport i sentrum. Viste seg at det faktisk er noe dirt-hopp i området. Er skikkelig gira på å begynne med litt dj og freeride, så han skulle se om han ikke fant noe gamle modeller han kunne ta inn, og en dempegaffel som kunne funke litt som mellomting (mellom dj og freeride). Håper jeg bare ikke må betale skjorta av meg da, men jeg tror jeg fikk hinta om at jeg ikke er forberedt på å betale all verden Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Intersport på Jekta. Tromsøværing du og ^^ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet hvordan man regner ut utveksling? Altså hvor mange ganger hjulet snurrer på et tråkk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du teller antall tagger foran og bak. Antall fortagger delt på antall baktagger = antall bakhjulsrunder pr. pedalrunde. Hvis det er 10 tagger foran og 5 tagger bak, vil bakhjulet snurre to ganger på én pedalrunde. Hvis det er 5 tagger foran og 10 tagger bak, vil bakhjulet snurre en halv gang på én pedalrunde. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det noen som vil selge meg et par billige SPD pedaler? Noe ala Shimano 520. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Intersport på Jekta. Tromsøværing du og ^^ 8751734[/snapback] Litt OT, men møtte ikke jeg deg på TromsøLAN? Du hjalp en kar med en skikkelig råtten Mac? Lenke til kommentar
jhking Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Er det noen som vil selge meg et par billige SPD pedaler? Noe ala Shimano 520. 8752149[/snapback] jeg vil Endret 1. juni 2007 av jhking Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg finner liste over de som er/var med i Giroen fra start av? I årets utgave.. Endret 1. juni 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det noen som vil selge meg et par billige SPD pedaler? Noe ala Shimano 520. 8752149[/snapback] Hvorfor ikke LOOK? Vet ikke hvordan de er kontra hverandre, så fyr opp med peiling! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det Look som har sånn "wannabe"-eggbeaters? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja, LOOK 4x4 er sånne "wannabe-eggbeaters". Selve konstruksjonen ser igrunnen kliin lik ut imo, rart det ikke er imot noen patenter eller noe. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Såvidt megbekjent, så har de betalt/fått lov til å bruke det lisensproduksjon heter det kanskje "på fint"? Endret 1. juni 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Halloen, nok en liten spam fra meg (beklager ^^). En hyggelig kar på Intersport her i byen skulle hjelpe meg å finne en fin dirt/freeride-sykkel, og som helst ikke kostet alt for mye. Han kom fram til at dem kunne importere en Mongoose Thunderball ('06). Prisen ville havne på rundt 6000-6500. På hjemmesiden til Mongoose er det en veilledene pris på 749 dollar, som tilsvarer noe sånt som ~4500 kroner. Er 6k en grei pris, om man legger på frakt, montering, service osv? Men tar den uansett, er ikke så mye bedre å få i denne byen til den prisen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hva skal du bruke sykkelen til? Sjekk på; www.bab.no www.sykkelbutikken.no Kan være du finner noen du liker der. Endret 2. juni 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Litt OT, men møtte ikke jeg deg på TromsøLAN? Du hjalp en kar med en skikkelig råtten Mac? 8754228[/snapback] Stemmer stemmer, han ville ha DC++ ^^ Husker så knapt deg og ^^ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som skal sykle Bergen-Voss til helgen? Det har surret litt i bakhodet hos meg, men nå ser jeg at rittet er stappfullt. Sykkelen min har også holdt meg litt igjen (Kona CinderCone). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå