ManagHead Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Trenger absolutt ikke skifte mange ganger i året. Har faktisk ingen hensikt. Skifting av olje og pakninger annen hvert år er derimot fint. Jeg vet det, men proffene gjør det Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Noen som vet når Tour de france starter? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Tror jeg skal kjøpe meg en ny sykkel nå snart, og skal kjøpe en 26" trial bike. Har sett litt på den her, Univega RAM TR-626: http://english.univega.com/start_bikes.asp...oop=RAM&kat=RAM Noen som vet om den er noe bra? Jeg vet heller ikke noe om bremsene. Noen som vet? Eventuelt en annen trial bike 26" som noen vil foreslå? EDIT: Jeg ser hva slags bremser det er, men jeg har ingen erfaring med de. Endret 27. juni 2005 av sablabra Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ser ut til at det er Magura hydrauliske v-bremser. Mange trialsykler som har det! Veldig kontante bremser!! (Har prøvd ja) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ser ut til at det er Magura hydrauliske v-bremser. Mange trialsykler som har det! Veldig kontante bremser!! (Har prøvd ja) Vet det. Jeg har prøvd Magura HS33, men aldri Magura HS11 som sitter på denne sykkelen. Noen som vet forskjellen mellom disse? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ser ut til at det er Magura hydrauliske v-bremser. Mange trialsykler som har det! Veldig kontante bremser!! (Har prøvd ja) Vet det. Jeg har prøvd Magura HS33, men aldri Magura HS11 som sitter på denne sykkelen. Noen som vet forskjellen mellom disse? Vil tro at det ikke er det helt store som skiller dem. Vekt det eneste kanskje Lenke til kommentar
kokoslass Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Sykkelen min Merida Matts Comp syklet med den idag i skauen 2 mil funker jævlig bra se sykkelen Endret 28. juni 2005 av kokoslass Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Her er min sykkel, koster 30-40000,- Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Her er min sykkel, koster 30-40000,- Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene. hvor stiv er egentlig 555'n? Jeg er såpass tung at jeg sliter med å finne rammer som jeg føler gir meg god nok respons... Har en KX liggende, men har ikke testet den anda da jeg forsatt er veldig glad i stål ramma min fra bianchi :-) Blir det Hardware.no team på TO neste år? Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Her er min sykkel, koster 30-40000,- Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene. hvor stiv er egentlig 555'n? Jeg er såpass tung at jeg sliter med å finne rammer som jeg føler gir meg god nok respons... Har en KX liggende, men har ikke testet den anda da jeg forsatt er veldig glad i stål ramma min fra bianchi :-) Blir det Hardware.no team på TO neste år? Har lest at 555 faktisk er litt stivere bak enn 585 så den er nok ganske stiv noe jeg merker klart. Helt super å spurte med. Om det blir hardware.no team kommer nok ann på :!: Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sykkelen min: Er veldig fornøyd med den, og sykler på den hver dag. God kontruksjon og deilige bremser. Hatt den i snart to år nå - og har nettop bytta kjede, dekk og bremseklosser. Da ble den så god som ny! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en slik: http://www.trikotboerse24.com/d__Discovery...trikot_1215.htm Hvordan er størrelsene på disse? normal størrelse? Er det evnt norske nettbutikker som selger disse? (ikke dyyrt) Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 og da var sykkelsessongen min over :-( landet på ryggen etter et litt "hardt" hopp, og fikk brist i halebeinet + indreblødninger, resultat: Ingen sykling på noen mnd'r i følge legene. VI FÅR SE PÅ DET GITT! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ah, kjipt! Sykler uten hel ryggplate? Men du burde ikke sykle på en stund om du har skadet deg såpass, ender som oftest med å bare gjøre det verre. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Her er min sykkel, koster 30-40000,- Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene. Omg, l33t najs bike ass!!! Gleder meg til den dagen jeg også kan få meg en sykkel av den typen (må stoppe og vokse først tho') Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Blir det Hardware.no team på TO neste år? Om målet er 14 timer er jeg med Edit: Kan trådstarter endre emntetittel til "Den store sykkeltråden"? Orddeling er til å grine av. Endret 20. juli 2005 av kjerts Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Her er min sykkel, koster 30-40000,- Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene. http://home.no.net/magio/look/555-6.jpg Omg, l33t najs bike ass!!! Gleder meg til den dagen jeg også kan få meg en sykkel av den typen (må stoppe og vokse først tho') Ja, det er bare til å spare Bare ramma koster jo mer enn en rå pc Dog betalte ikke jeg så mye da (to sifret tall) Er såpass god at jeg er et "ettertraktet" sponsor objekt Forøvrig så er setet DEILIG, 135gram med kjærlighet Endret 24. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 magio, hvilken klubb sykler du for? Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 magio, hvilken klubb sykler du for? Fana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå