Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MathiasF: Ta med sykkelen din inn til Din Sykkel i Tønsberg så fikser vi det nok for deg ganske greit ;) Avdeling både på Jarlsberg og Presterød, men Morten på Presterød (sykkellåven) er kanskje den greieste å snakke med. Vi fører selv Giant og modeller med Avid Juicy, og har erfaring med det.

 

Merk at det er stor pågang på verkstedet, men jeg håper og tror at dette er en forholdsvis enkel jobb som vi kan gjøre kjapt for deg.

Lenke til kommentar

Jeg setter pris på sånne folk som deg NorthWave. Jobber du der?

 

Var nede på g-sport nå å fikk han til å justere det, men ble ikke fornøyd, han sa også at bakskiven var skeiv, hva kommer det av? Jeg har aldri falt av sykkelen, heller har ikke sykkelen pådratt seg noe skader, så dette kommer ikke av meg, hva kan jeg gjøre ved det?

 

Det frister meg å sykle ned til Din Sykkel, men hvor dyrt kan dette bli?

Lenke til kommentar

Ja, jeg jobber der deltid i sesongen. Dersom du kommer inn og vi ikke har hendene heelt fulle (så 12-13 tiden på Lørdag er dårlig tidspunkt) så tar vi ikke noe for det. Du kan jo ringe innom og høre hvordan det ligger ann nå hvis du rekker ned før 17, eller på morgenkvisten i morgen (åpner 9).

Mye enklere å kunne si noe konkret om problemet dersom vi ser det, så jeg avstår fra å spekulere enda ;)

Lenke til kommentar
Jeg setter pris på sånne folk som deg NorthWave. Jobber du der?

 

Var nede på g-sport nå å fikk han til å justere det, men ble ikke fornøyd, han sa også at bakskiven var skeiv, hva kommer det av? Jeg har aldri falt av sykkelen, heller har ikke sykkelen pådratt seg noe skader, så dette kommer ikke av meg, hva kan jeg gjøre ved det?

 

Det frister meg å sykle ned til Din Sykkel, men hvor dyrt kan dette bli?

8374875[/snapback]

Var det jeg skrev litt lengre opp.

 

En ny skive koster ingenting. Men jeg syns det bør gå på reklamasjon eller lignende, så sant du ikke har gjort det- og det var slik helt fra du fikk den.

Lenke til kommentar

Jeg har havnet litt i tvil om jeg skal gå for DBS Logic 387(som Intersport har bestilt inn for meg). Da jeg var innom en sykkelforretning i byen spurte jeg om han førte DBS. Da sa han "nei, vi selger sykler", han mente da at DBS ikke var en bra sykkel. Dette kan selvfølgelig bare komme av at han ikke selger DBS, og prøver å få meg til å kjøpe det merket han fører. Jeg ser heller aldri "proffe", eller folk som har litt peiling på sykkel sykle en DBS.

 

Det hadde vært fint om dere kom med noen innspill, og kanskje noen anbefalinger på sykler, og sykkelmerker. Jeg er ute etter en hybrid i 5000-6000,- klassen.

Endret av Sammeh
Lenke til kommentar

Jeg mener det er direkte uproft og sleipt å komme med en sånn kommentar ovenfor kunde. En slik mening bør være konkret og velbegrunnet, hvis ikke faller den i grus hos meg.

 

Det er svært få merker som selges av sykkelbutikker i dag som kan regnes for dårlig, dersom man er i en respektabel prisklasse. Noe 5 tusen kroner utvilsomt er. Jeg kikket gjennom spesifikasjonene til den sykkelen du pratet om og fant ingen spesielle svakheter.

Lenke til kommentar

DBS var et stort merke for en del år siden, med sponsede ryttere og hele greia. Også i dag har de toppsykler (toppmod. deres koster vel 85k). Innenfor en prisklasse vil det være mye det samme uansett merke du kjøper (både ramme og utstyr - ja, de fleste kjøper en "value"-ramme fra Taiwan, og setter sitt eget navn på).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...