ManagHead Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 ca. pris du er villig til å betale? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Si maks 2k da, hvis det er mulig å få en brukbar demper til den prisen? Men gjør ikke noe om den er billigere altså Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Rock Shocx Tora eller Marzocchi MX kanskje? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen norske nettbutikker der man kan finne dem? Er helt blank på dette området Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 http://cyclecomponents.com/ har dem vertfall, finner ingen norske sider i farten. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har et lite problem med bremsene på sykkelen min, de subber borti skiven så den bremser en god del. Nå er det første gang jeg har hatt skivebremser så aner rett å slett ikke hvordan jeg gjør det, det er hydrauliske skivebremser. Tenkte egentlig å spørre en trener på syklingen om han kunne hjelpe meg, men i og med at det er noen dager til så vil jeg fikse det så fort som mulig. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette er noe butikker du kjøpte sykkelen hos skal fikse! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det slik at man som oftest får ett eller to år med gratis justering og lett vedlikehold der man kjøpte sykkelen? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 De jeg kjøpte sykkelen av befinner seg i Oslo å jeg i Tønsberg så er et godt stykke. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det slik at man som oftest får ett eller to år med gratis justering og lett vedlikehold der man kjøpte sykkelen? 8366974[/snapback] Er nok 1 som er mest vanlig, eller gratis 1.gangservice elns. Mathias, du må sentrere kalipperne (få skiva til å ligge midt mellom klossene). Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det hørtes ikke lett ut Hva tror du en sportsbutikk skal ha for å gjøre det? G-sport f.eks. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er fort gjort, så de burde ikke ta mye Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det irriterer meg at jeg ikke vet hvordan jeg gjør dette selv. Lurer nå om jeg skal stikke ned til G-sport. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Mathias: Finn de skruene som løsner kalipperen fra festet, og skru de sånn at kalipperen blir løs (men ikke helt av ). Så klemmer du inn hendelen helt, mens du skrur fast kalipperen igjen. Nå skal kalipperen være sentrert i forhold til skiva. Hva slags brems er det snakk om? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kalipperen, det er? Hendelen? Avid juici 3. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Mathias: Finn de skruene som løsner kalipperen fra festet, og skru de sånn at kalipperen blir løs (men ikke helt av ). Så klemmer du inn hendelen helt, mens du skrur fast kalipperen igjen. Nå skal kalipperen være sentrert i forhold til skiva. Hva slags brems er det snakk om? 8367409[/snapback] Husk at dette ikke fungerer dersom du har Is2000 feste både på kalipper og ramme, da må du "shimme-ut". Har du PM eller PM til IS, så fungerer dette Kalipperen er den delen som griper tak rundt skiva. Endret 12. april 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Prøvde å lage forklaring med bilde :!: Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Takk for god forklaring, men er dette alt jeg trenger å gjøre? Ikke å flytte på kalipperen eller noe? Som ManagHead sa, fungerer dette på Avid juicy 3? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Såvidt jeg vet, så har Juicy bare PM-fester, så da skal det fungere Monterte selv Juicy 5 på en sykkel for litt siden, brukte samme metode for å sentrere da. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Når du klemmer inn bremsehendelen, så flytter kalipperen på seg. Hadde en Juicy bakbrems på den andre sykkelen min, så det skal funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå