Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øhh, nå begynner jeg å tenke litt her, 10000km  er 1000 mil. Syklet du så langt på en helg? Tror jeg ikke noe på, med 50km/h i snitt (som er veldig raskt), hadde du brukt 200 timer.

8295565[/snapback]

øhm, jeg fant ut jeg har regna feil. Ehm, det er 112km hver vei, altså 2x 112km= 224km på en helg da. Ehm litt anderledes nå da.

Da blir det også noe helt annet jeg har syklet hele året, ca 1000km da. dvs 100mil på et år.. :innocent:

 

Riktig nå?

Lenke til kommentar
Riktig nå?

8297370[/snapback]

 

Det er det bare du som vet :D Det er jo fult mulig å sykle 1000mil på en sesong også. Jeg syklet 160mil på 13 dagers sykkelferie :)

8298091[/snapback]

Ja, regner med at det ble riktig nå.

 

Var et stykke og sykle det tenker jeg, hvordan orket du det? :innocent:

Lenke til kommentar

Var et stykke og sykle det tenker jeg, hvordan orket du det? :innocent:

8299410[/snapback]

 

Det var kun sykling som stå på planen i tillegg til mat og søvn, så da ble det helt naturlig å sykle i 5-6 timer. Syklet 2-3 timer, så ble det espresso, kake og cola før vi syklet noen timer til.

 

img_6691.jpg

Lenke til kommentar
Jeg skulle ned å fylle opp dekket mitt da jeg oppdaget at jeg hadde en annen ventil en det jeg vanlighvis har hatt. Det fungerte ikke å pumpe den opp.

 

Den er tynn, med en sånn ting man kan skru av så kommer luften ut, noen som vet hva jeg mener?

 

Jeg klarte derfor ikke fylle den opp, så trenger hjelp.

8332299[/snapback]

Racing ventil, tror jeg det heter. Kjøp en slik liten overgang fra ''bil ventil'' om det er den du er vant med. Selv foretrekker jeg bil ventilen, da jeg bare fyller på statoil. Seff kan det gjøres på racing ventiler også, men da må du ha med overgangen- noe jeg roter bort. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Racing ventil er litt dritt, neste gang jeg kjøper slange skal jeg få sett om det finnes muligheter for skaffe seg bilventil istedet da jeg synes dette er enklere :)

8332588[/snapback]

 

Det er ikke noe problem å få tak i bilventil. Jeg har inntrykk av at de fleste foretrekker dette, selv om det ikke er det enkleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...