kdog Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bytt wire og strømpe. Bremser er ganske lett å bytte wire på. Heltrukne wirestrømper fra biltema har jeg hørt skal være supert på vinterstid. Teflonspray er like effektivt som å pisse i buksa for å få varme ... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Snø, snø og atter snø! Begynner å bli litt lei av spinnsykkel nå, gleder meg syyykt til sesongen begynner Hadde vært litt gøy med en treningskamerat.. Noen her som bor i Haugesund/haugalands området? Endret 8. februar 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei igjen sykkelfolket! Et lite spørsmål: Er virkelig denne sykkelen: http://www.sykkelsenteret.no/shop/productD...ogDirectoryId=2 og sykkelen i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=710907&hl= samme sykkel? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, den fra sykkelsenteret der er en knøttissykkel med maks 650-hjul. Kanskje mindre. Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, den fra sykkelsenteret der er en knøttissykkel med maks 650-hjul. Kanskje mindre. 7908479[/snapback] men ser ut som at selv om man endrer til rød og annen størrelse endres ikke prisen.. noen kommentarer til hva sykkelen i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=710907&hl= er verd? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er nok samme sykkel. Ser man på spesifikasjonene ser du at det er vanlig racerstørrelse. (622/700c) Veil. pris stemmer også med vanlig Vipera Sora. Men de har tatt bildet fra 24" versjonen av samme sykkel ja. Stussa selv over geometrien med en gang. Her ser du det ganske tydelig: http://www.sykkelsenteret.no/shop/products...=25&selection=0 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen av dere som vil være med å stille lag på noen evt ritt til sommeren da? Da tenker jeg terrengritt altså. Har gått i ny innkjøp av Scott scale 20 (bilder kommer) Har drevet med aktiv sykling/konkurranse i 2år, men det kunne ha vært artig med å få med noe and forum brukerene å vise at vi ikke behøver å være overtrente sykkel giganter for å kunne klare evt merker i ritt. Hvis dette er av interesse så si gjerne fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Scott Scale-rammene er fete. Jeg skal nok ikke stille til sommeren ettersom jeg har vært en del skadet, men kanskje det blir et par til høst og definitivt til neste år. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen av dere som vil være med å stille lag på noen evt ritt til sommeren da? Da tenker jeg terrengritt altså. Har gått i ny innkjøp av Scott scale 20 (bilder kommer) Har drevet med aktiv sykling/konkurranse i 2år, men det kunne ha vært artig med å få med noe and forum brukerene å vise at vi ikke behøver å være overtrente sykkel giganter for å kunne klare evt merker i ritt. Hvis dette er av interesse så si gjerne fra. 8130290[/snapback] Kunne helt klart vært interessant Hvilke ritt er det du tenker å starte i da? Gratulerer med ny sykkel! Scale er konge Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Er det flere her som har hatt problemer med at kjedet "hopper" av og til. Hos meg så hopper det når jeg er i de 2-3 laveste nivåene på det ene/bakerste "hjulet"?(kan ikke navnet...) Endret 11. mars 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 På kransen? Har du justert girskifteren riktig? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 På kransen? Har du justert girskifteren riktig? 8131400[/snapback] Jeg skal sjekke det, ut. Takk for tipset Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skal gå til innkjøp av Giant XTC 3 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvilken sykkel skal jeg skaffe meg? 3000kr, nå når sesongen begynner. Hva er mest for pengene? Skal brukes til å sykle på veg, men ikke for slette dekk, så ingen landeveisykkel. Egentlig vil jeg ha en terrengsykkel med halvveis grove dekk. Hva er best? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 I 3000kr klassen er det mest "terrengsykler" å finne, dvs ganske grove og røffe sykler med 26" dekk. Ta en tur innom din lokale forhandler Selv ville jeg nok valgt en hybrid til veg-bruk, kanskje også stiv men det er nå meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjøpte meg nettopp et sett med Storck Carbon Barends. Gleder meg til jeg får dem. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ingen av dere som vil være med å stille lag på noen evt ritt til sommeren da? Da tenker jeg terrengritt altså. Har gått i ny innkjøp av Scott scale 20 (bilder kommer) Har drevet med aktiv sykling/konkurranse i 2år, men det kunne ha vært artig med å få med noe and forum brukerene å vise at vi ikke behøver å være overtrente sykkel giganter for å kunne klare evt merker i ritt. Hvis dette er av interesse så si gjerne fra. 8130290[/snapback] Jeg er også interessert! Som sagt tidligere, hvilke ritt er det snakk om? (Birken, Raumerrittet, Vestmarkrittet osv?) Scott Scale 30 virker som et særdeles godt kjøp med tanke på ramma. Så kan man oppgradere utstyr etter hvert som man blir kåt på kulere utstyr.. Men for all del; Scale 20 er jo enda råere Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hallo! Utrolig bra respons min ide som jeg var ute å lufta med. VI snakker om skarverittet, birken, raumerittet, farris runden, nordsjørittet, grenserittet,bukkerittet,hallingrittet, p4 rittet osv. Det var bare for å nevne noen av de store.. Men det er jo galskap å kjøre alle da. Man må luke ut et par som er grei og som han vet kan greie. Raumerittet 84km Grenserittet 80km P4-Rittet (rune 1, runde 2, runde 3) (18km, 26km, 17km) Nordsjørittet 85km Hallingrittet 45km Farrisrunden 70km Bukkerittet 72km Birkebeinerrittet 91km Her har dere en oversikt. Endret 12. mars 2007 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Min sykkel, straight out of the box, et halvt år siden: Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har du prøvd Maestro-systemet (Giant sitt nye) noe wh1te? Tenker på XC/sti altså. Isåfall, hvordan er det i forhold til FRS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå