kdog Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hang opp hjulepynt i dag. Ble det ikke pent? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjerts: Perfekt! fompa: Har en Ruckus som atm blir brukt som vintersykkel. 80mm gaffel og 2x8 giring fungerer utmerket. Ramma takler nok galfer opp til 130mm helt fint, og da har du freeridesykkel (vil anbefale mer enn 80mm til freeride, for så fort jeg begynner å dra på litt i en bra bakke så bunner gaffelen ganske ofte - kan ha noe mer innstillingene, men jeg vil ikke ha den knallhard heller ) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hang opp hjulepynt i dag. Ble det ikke pent? 7448411[/snapback] Digge hjul. <3 Lenke til kommentar
fompa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da har jeg vert å kjøpt sykkelen. Det er 120 mm dempere foran. Jeg er ikke den mest hard core sykkleren, så for meg trenger jeg ikke det "beste" med en gang. trenger bare å stramme dempera litt kjente jeg ista når jeg var ute. Men: hva er "best" av å ha sete lavt, eller høyt når man skal ut i skogen osv for å leke seg? stiller det opp når jeg skal sykle på skolen eller jobben, for da er det bare vanlig sykling. kjente jeg blei mindre sliten når det var stilt opp. *stolt eier av ny sykkel* skal mekke noe bilder så snart det lar seg gjøre, hvis folket vil se? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå når jeg bruker den til sykling så setter jeg setet opp. Om sommeren når jeg bruker godsykkelen til trening og sånn, og ruckusn bare er lekesykkel, så er setet så lavt som det går an eller det er ikke noe sete der i det heltatt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 *stolt eier av ny sykkel* skal mekke noe bilder så snart det lar seg gjøre, hvis folket vil se? 7450588[/snapback] Hadde ikke gjort meg noe. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når man kjøper en landeveissykkel, har man da krav på pedaler med racer-bindinger? (husker ikke helt navnet på bindeingene..) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du har vel ikke krav på noe annet enn det som leveres med sykkelen. Leveres den uten pedaler, så må du kjøpe det i tillegg. Leveres den med andre pedaler, må du enten kjøpe andre og bytte, eller spør om du kan få den med andre pedaler. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Og på det meste av mid/high-end så er det ganske vanlig å levere uten pedaler, slik at du ikke betaler for pedaler du ikke vil ha og har mulighet til å bruke dine gamle eller kjøpe akkurat de pedalene du vil. Det er per i dag tre vanlige standarder; LOOK Delta, Shimano SPD og SPD-SL og dessuten mange tredjepartslevrandører (spesielt på SPD). Har du kjøpt ny sykkel Tee_C ? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dura Ace hjulsett for 3599 hos bikeshop! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Og på det meste av mid/high-end så er det ganske vanlig å levere uten pedaler, slik at du ikke betaler for pedaler du ikke vil ha og har mulighet til å bruke dine gamle eller kjøpe akkurat de pedalene du vil. Det er per i dag tre vanlige standarder; LOOK Delta, Shimano SPD og SPD-SL og dessuten mange tredjepartslevrandører (spesielt på SPD). Har du kjøpt ny sykkel Tee_C ? 7456227[/snapback] det er et par måneder siden, men jeg har vært syk.. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 tråkket litt i skogen her om dagen... litt mørkt.. men hva gjør nå det? føret... Heldigvis bart og mer gøy på smalere stier med fart og morro... men det er lite lys å leke i... skyet og kjedelig om dagen... også midt i examens helvete... Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som skal ta trondheim - oslo til Juni? Jeg har kanskje planer om det.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vurderer heller Lillehammer - Oslo. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Er ikke det bare 15 mil eller no? EDIT: Har sett litt på sykkel treningsstativ. Så fant jeg en på biltema, Noe som har erfaringer til den? www.Biltema.no -> Fritid->Sykkel->Øvrig->Nederst Endret 12. desember 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vet ikke jeg. Noe i den duren, men med bare 1 sesong og bare ~150mil i beina tør jeg ikke sette meg på sykkelen med et mål over 50 mil unna... Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Som sakt så er det bare kansje, kanskje jeg slenger meg på Lillehammer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 føret... Heldigvis bart og mer gøy på smalere stier med fart og morro... men det er lite lys å leke i... skyet og kjedelig om dagen... også midt i examens helvete... 7465049[/snapback] Hvor bor du, når du har så kult føre, her er det bare regn. Og gjørmesykling er bra for graving... Bor i Ås 30km for sør for Oslo... Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 føret... http://www.home.no/npvk/bilder/isete.jpg Heldigvis bart og mer gøy på smalere stier med fart og morro... men det er lite lys å leke i... skyet og kjedelig om dagen... også midt i examens helvete... 7465049[/snapback] Hvor bor du, når du har så kult føre, her er det bare regn. Og gjørmesykling er bra for graving... Bor i Ås 30km for sør for Oslo... 7484343[/snapback] Bor i Bodø.. Har regnet i flere uker... enda er ikke skisporene borte.. litt for glatt til at man tør slippe seg løs... hardt å falle... håper bare på frost slik at det blir hardere omkring... så lenge det ikke kommer snø.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå