Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tuusen takk, da går jeg får det...

 

Kjøper det så snart penga kommer på konto! Og i vår blir det rå terrengkjøring. Demperene og sykkelen skal testes...

7364640[/snapback]

It'no problem! :thumbup:

Ah... Gleder meg litt til våren igjen, sånn at jeg kan komme meg ut i skauen og sykle. Eller er det ikke no problem her i Romerik's området, bortsett fra at det blir mørkt så tidlig?

 

Hva synes dere jeg burde gjøre egentlig, spare som et helvette og kjøpe en helt ny Elite 9.8, for 29k, inklusive pedaler, av titan og carbon, pluss diverse dill dall. Eller leve livet litt, og spare sånn smått til bil. Siden jeg blir 18 til våren.

Værste av alt er at jeg bare har tilbudet på sykkelen ut november...

 

Forresten andre gode forslag på sykkel til den prisklassen?

Lenke til kommentar
Nei, skal du dra damer så må du ha syklistkropp. Overdimensjonerte lår og helt uten muskler på overkroppen.  :!:

7373708[/snapback]

Hvorfor slutta jeg på svømming...?

 

Hm, har du noen andre sykler som er like gode til 20k da? Og den må seff, være bedre enn min nåvernde 4 år gamle sykkel, med merida magnesium ramme, xtr og sid world cup gaffel... Syntes egentlig at det hørtes ut som en ganske god pris...

Ja, 9.9 er bedre og dyrere ja, men så sies det at sram skal være vassere enn shimano også.

Eller burde jeg eventuelt finne meg en god brukt sykkel?

Lenke til kommentar
Hvis du tenker å bruke 30k på en sykkel, så kjøper du titanramme, den nye XTR gruppa, Reba WC (evt. SID hvis du synes den er veldig bra og/eller du er lett) og håndbygde hjul på CK nav elns ;)

7378746[/snapback]

Hvilken sykkel er det som er med alt det der, for 30 k. Og er ikke Titan rammer unødvendig tunge da? Og jeg vil ikke ha en sykkel som har helt elendige deler, til fordel, for noen få gode deler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis du tenker å bruke 30k på en sykkel, så kjøper du titanramme, den nye XTR gruppa, Reba WC (evt. SID hvis du synes den er veldig bra og/eller du er lett) og håndbygde hjul på CK nav elns ;)

7378746[/snapback]

 

Uenig. Hvis man skal bruke 30k på en sykkel kjøper man karbon, X.O og FOX.

Lenke til kommentar
Hvis du tenker å bruke 30k på en sykkel, så kjøper du titanramme, den nye XTR gruppa, Reba WC (evt. SID hvis du synes den er veldig bra og/eller du er lett) og håndbygde hjul på CK nav elns ;)

7378746[/snapback]

 

Uenig. Hvis man skal bruke 30k på en sykkel kjøper man karbon, X.O og FOX.

7379398[/snapback]

Scott Scale Limited :love:

(vet ikke om 07-modellen kommer med XTR eller XO, men det er da ett fett)

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis du tenker å bruke 30k på en sykkel, så kjøper du titanramme, den nye XTR gruppa, Reba WC (evt. SID hvis du synes den er veldig bra og/eller du er lett) og håndbygde hjul på CK nav elns ;)

7378746[/snapback]

 

Uenig. Hvis man skal bruke 30k på en sykkel kjøper man karbon, X.O og FOX.

7379398[/snapback]

Scott Scale Limited :love:

(vet ikke om 07-modellen kommer med XTR eller XO, men det er da ett fett)

7380113[/snapback]

 

Scott Spark :love:

 

Hardtail er for pyser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg hadde ikke sagt nei takk til noen sv dem :p

 

Ett annet godt alt. Sepcialized Epic - selvfølgelig med samme utstyret som Christoph Suaser kjører med! :cool:

7380475[/snapback]

 

Jeg kjører Epic. Comp, ikke S-Works som Sauser og Kileen.

 

Hardtail er for pyser.

7380441[/snapback]

Ja, det var jo logisk. :roll:

7380657[/snapback]

 

Nei, det var en spøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...