raid2 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ta en titt på Terrengsykkel.no's merkeguide. Liste over hvem som importerer hva til Norge Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mye må man regne med å betale for 2 gode piggdekk til sykkel? Har man greit veigrep på blankisen når man sykler med piggdekk? Vurderer sterkt å kjøpe i løpet av dagene som kommer ettersom veigrepet mitt ikke ligner grisen. Takker for gode svar så langt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 250-500kr stk, mye av de gode dekkene ligger på 3 og 4 hundre. Du vil nok bli svært overrasket over hvor godt grep du faktisk får Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har det skjedd noe her siden sist da? Jeg har vertfall satt på piggdekk nå, Schwalbe Ice Spiker fram og Nokian Extreme 294 bak Ingen som skal ha en titanramme? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har det skjedd noe her siden sist da? Jeg har vertfall satt på piggdekk nå, Schwalbe Ice Spiker fram og Nokian Extreme 294 bak Ingen som skal ha en titanramme? 7356866[/snapback] kort svar uten tuch-metode: sitter på rulla med styrketråkk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Må si det er veldig morsommere å sykle ute altså! Men ja, har blitt "noen" rulleøkter på meg og ja, tror jeg er oppe i 30 økter elns sålangt i høst Gleder meg forresten til jeg får hendene mine på den nye NWD filmen! Endret 25. november 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hva er NWD film for noe, er litt lost på det området Men, ja det har vært en del sykling, men bare en tur ute, resten har vært inne. mest p.g.a været. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 New World Disorder 7. Div "utfor-gutter" som lager en film per sesong. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Trailer for NWD7 kan sjåast her: http://www.nwdfilms.com/NWD7teaser.html Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Syykt fett, hvor får du tak i denne filmen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Eksponert.no har NWD6 iallfall, kan vere dei får inn NWD7 òg. Du kan jo sende e-post og høyre. Endret 25. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har noen av dere det speedometeret som er trådløst? Hvis ja, hvor nøyaktig er det? Skal kjøpe det snart... Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har noen av dere det speedometeret som er trådløst?Hvis ja, hvor nøyaktig er det? Skal kjøpe det snart... 7360415[/snapback] Har trådløst selv, som er 3 eller 4 år gammelt. Det er like nøyaktig som et vanlig speedometer, det er bare å stille inn. Eneste som kan være et problem er hvis ikke motageren er på riktig sted. Dessuten så må du også ha batteri til motageren også da. Jeg vet ikke helt hva som skjedde under birken, men da viste det altfor lite, så jeg hadde vell bare sykla 70 km når jeg hadde kommet i mål. Så det var litt smått irriterende. Mvh T_Trosten Ps. speedometeret jeg har er VDO c10+ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Har noen av dere det speedometeret som er trådløst?Hvis ja, hvor nøyaktig er det? Skal kjøpe det snart... 7360415[/snapback] Har trådløst selv, som er 3 eller 4 år gammelt. Det er like nøyaktig som et vanlig speedometer, det er bare å stille inn. Eneste som kan være et problem er hvis ikke motageren er på riktig sted. Dessuten så må du også ha batteri til motageren også da. Jeg vet ikke helt hva som skjedde under birken, men da viste det altfor lite, så jeg hadde vell bare sykla 70 km når jeg hadde kommet i mål. Så det var litt smått irriterende. Mvh T_Trosten Ps. speedometeret jeg har er VDO c10+ 7360907[/snapback] Er batteriet dyrt og hvor lenge varer det? Hvor setter man mottakeren? Jeg bruker en DBS Egde 500, men sykkeltype er ikke viktig? Endret 26. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det var deilig å sykle nå. Gjorde lett 55 km/h i medvind. Litt treigere tilbake igjen da. Lenke til kommentar
jhking Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hvor får man kjøpt extralite stem og setepinne? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hør med Ole Blokhus (importør til norge), dogstar.no. Alt. er ebay eller utenlandske webshops da. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er batteriet dyrt og hvor lenge varer det? Hvor setter man mottakeren? Jeg bruker en DBS Egde 500, men sykkeltype er ikke viktig? 7361289[/snapback] Det blir brukt vanlig klokkebatteri, er ikke helt sikker på prisen på det. Men om det kanskje er en 20 kr eller no? Må kjøpe nytt hver vår, ettersom at jeg bare lar det stå i over vinteren, og klokka på den går. Men det er ikke no stor utgift i forhold til service, og reperasjoner... Batteriet i den greia som faktisk måler farten, har jeg faktisk aldri bytta, men jeg lurer på om det er det som er gåendt nå, med tanke på det som skjedde under birken. Så jeg vet ikke åssen batteri det er der heller. Den motageren/senderen skal sitte på forgaffelen som på andre speedometer, det er bare hvis det snur seg litt at det ikke vil ta imot signaler. Sykkeltypen har ikke noe å si, eneste som kan ha noe å si er kanskje felgen, hvis du har flate eiker, istedenfor runde, så må du kanskje kjøpe en ny magnet. Mvh T_Trosten Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tuusen takk, da går jeg får det... Kjøper det så snart penga kommer på konto! Og i vår blir det rå terrengkjøring. Demperene og sykkelen skal testes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå