Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har noen av dere det speedometeret som er trådløst?

Hvis ja, hvor nøyaktig er det?

 

Skal kjøpe det snart...

7360415[/snapback]

Har trådløst selv, som er 3 eller 4 år gammelt. Det er like nøyaktig som et vanlig speedometer, det er bare å stille inn. Eneste som kan være et problem er hvis ikke motageren er på riktig sted. Dessuten så må du også ha batteri til motageren også da. Jeg vet ikke helt hva som skjedde under birken, men da viste det altfor lite, så jeg hadde vell bare sykla 70 km når jeg hadde kommet i mål. Så det var litt smått irriterende.

 

Mvh T_Trosten

Ps. speedometeret jeg har er VDO c10+

Lenke til kommentar
Har noen av dere det speedometeret som er trådløst?

Hvis ja, hvor nøyaktig er det?

 

Skal kjøpe det snart...

7360415[/snapback]

Har trådløst selv, som er 3 eller 4 år gammelt. Det er like nøyaktig som et vanlig speedometer, det er bare å stille inn. Eneste som kan være et problem er hvis ikke motageren er på riktig sted. Dessuten så må du også ha batteri til motageren også da. Jeg vet ikke helt hva som skjedde under birken, men da viste det altfor lite, så jeg hadde vell bare sykla 70 km når jeg hadde kommet i mål. Så det var litt smått irriterende.

 

Mvh T_Trosten

Ps. speedometeret jeg har er VDO c10+

7360907[/snapback]

Er batteriet dyrt og hvor lenge varer det? Hvor setter man mottakeren?

 

Jeg bruker en DBS Egde 500, men sykkeltype er ikke viktig?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Er batteriet dyrt og hvor lenge varer det? Hvor setter man mottakeren?

 

Jeg bruker en DBS Egde 500, men sykkeltype er ikke viktig?

7361289[/snapback]

Det blir brukt vanlig klokkebatteri, er ikke helt sikker på prisen på det. Men om det kanskje er en 20 kr eller no? Må kjøpe nytt hver vår, ettersom at jeg bare lar det stå i over vinteren, og klokka på den går. Men det er ikke no stor utgift i forhold til service, og reperasjoner... Batteriet i den greia som faktisk måler farten, har jeg faktisk aldri bytta, men jeg lurer på om det er det som er gåendt nå, med tanke på det som skjedde under birken. Så jeg vet ikke åssen batteri det er der heller.

 

Den motageren/senderen skal sitte på forgaffelen som på andre speedometer, det er bare hvis det snur seg litt at det ikke vil ta imot signaler.

Sykkeltypen har ikke noe å si, eneste som kan ha noe å si er kanskje felgen, hvis du har flate eiker, istedenfor runde, så må du kanskje kjøpe en ny magnet.

 

Mvh T_Trosten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...