Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store sykkeltråden!

paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Vurderer å kjøpe denne sykkelen, den er brukt, men har en del nye deler og de som er brukt er ikke brukt mye. Men det spørs om jeg da ikke må skifte krankarmer/drev :hmm:

6567578[/snapback]

Hvilken girgruppe? Ser ut som aluminium med karbongaffel.

Lenke til kommentar
Manag: Med racer må du hive deg med på sykkelkarusellen STMBK-sykkel. Ganske morsomt med korte ritt med variert nivå. Aktiv lisens er egentlig ikke tillatt, men det resulterer kun i diskvalifikasjon på resultatlista.

6574337[/snapback]

Jo, det er godt mulig at jeg gjør.

Her er noe han sier om sykkelen:

Ramma, gaffel, hjul og pedaler er helt nytt, kun syklet max 10 mil for testing/justering.

Resten er brukt mellom 20-100 mil. Striper på bakskifter kommer fra fall fra mekkestativ. Aluboltene er ikke med, blir skiftet til orginale. Flaskeholderen er heller ikke med, men kan montere en vanlig som du får med. Alle wirer er nye.

Hvilken pris synes dere jeg (ikke) bør betale?

PS! Etter å ha "blandet sammen" deler og sånn på fast-bikes/cc så kom den på nesten 11500 ny (tror jeg fikk med meg alle delene).

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Var ute etter et nytt sett solbriller og ny sykkelskjorte til landevei.

Har vært innom bikeshop.no og cyclecomponents.com, noen andre nettbutikker (gjerne norske) som selger trøyer og solbriller?

Hva slags trøye burde jeg kjøpe til trening? Er det jalla med f eks CSC/C.A. drakter til trening? (Får et ganske bra avslag på de)

Noen forslag til trøye som fyller disse kravene:

- Slim-fit, sitter tett på kroppen til en som er relativt tynn

- 2-3 lommer på ryggen, gjerne en av de med glidlås

- En farge som passer bra med sort bukse, sort hjelm og stort sett sort sykkel

- Max 700-800kr

- Helst fra en norsk nettbutikk

Edit: Er dette et par gode solbriller? Ble anbefalt disse på syklingensverden, men de er utsolgt.

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe denne sykkelen, den er brukt, men har en del nye deler og de som er brukt er ikke brukt mye. Men det spørs om jeg da ikke må skifte krankarmer/drev :hmm:

6567578[/snapback]

Har ikke kjøpt sykkel enda. Får denne for 9500 inkl frakt og sånn. Virker som et greit tilbud egentlig, tror også den passer meg ganske godt (52cm ramme og 172,5mm krankarmer bla.a.) Noen her med peiling som har noe å si om dette? Evt. har et forslag til noe annet jeg kan kjøpe?

@daniel89j: ang. trøye. Jeg leste litt feil da jeg svarte, i ritt så synes jeg det er jalla med profflagtrøye, men til trening så er det jo ikke så nøye. Ang. briller så har nok de på syklingens verden peiling!

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
I dag fikk jeg min nye sykkel, GT Chucker 1.0 :thumbup:

Var helt sinnsyk god å sykle på(spesielt på bakhjulet :D )

Demperene var 130 mm, beste jeg har hatt, hydrauliske(leif?) skivebremser, sykt gode de og.

Men nå drar jeg ut en tur for å sykle mer :thumbup:

6597747[/snapback]

En kamerat av meg hadde Chucker 3.0, og den var jeg lite imponert over... Jeg prøvde vel en chucker 2.0 også, uten at den var noe bedre :p . 1.0 har jeg ikke prøvd enda, men den har vel i hvert fall bedre bremser.

Lenke til kommentar

Ehm, ble sykkeltrøye på meg da. Den var i utgangspunktet billig og var satt ned med 25% og hva det står på den og hvilket team det er driter jeg i.

Har lite peiling på sykling utenfor protour sammenheng... Team Malarenergi er en svenskt profflag, right?

250kr ish for denne skjorta, siste de hadde på tilbud i min størrelse:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

TEAMME-L.jpg

Edit: Kom gjerne med ærlige kommentarer om den (stygg or not?), gadd ikke bruke 700kr for en jeg sikkert kunne fått for 300-400 på nettet så jeg bare bestilte det første jeg fant til en så brukbar pris.

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...