paroa Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Ingen demper?! kødder du?? www.rdlx3m.com se der...han har dempere som bare faen! og han er liksom en av de beste i norge på dette... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Eller når jeg ser etter på videor av han...han har ingen demper!! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Ingen demper?! kødder du?? www.rdlx3m.com se der...han har dempere som bare faen! og han er liksom en av de beste i norge på dette... Fant ikke noe om sykkel der jeg men edit: bare motorsykkel.. Endret 16. april 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har en GT Ruckus 3.0. Synes gaffelen ikke er bra! Vurderer sterk å bytte til en stiv gaffel. Var på Hank Sport i dag. Der så jeg de hadde fått inn chucker, kule de da! Hva koster Chucker 2.0 da? På det lokale sportshuset her koster Chucker 2.0 4000,- . Den standard gaffelen er ikke bra, men her bytter de den gratis til en litt kvassere en. Naboen kjøpte den chucker, og demperen ble ødelagt 2 ganger. Da ga de opp og bytta til en bedre en . En solid og robust sykkel, bortsett fra gaffelen. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 f.eks http://www.nissene.com/rdlx3m/rdl/rdl_trial.mpg mange forskjellige der hvor han sykkler...hehe Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har en GT Ruckus 3.0. Synes gaffelen ikke er bra! Vurderer sterk å bytte til en stiv gaffel. Var på Hank Sport i dag. Der så jeg de hadde fått inn chucker, kule de da! Hva koster Chucker 2.0 da? På det lokale sportshuset her koster Chucker 2.0 4000,- . Den standard gaffelen er ikke bra, men her bytter de den gratis til en litt kvassere en. Naboen kjøpte den chucker, og demperen ble ødelagt 2 ganger. Da ga de opp og bytta til en bedre en . En solid og robust sykkel, bortsett fra gaffelen. Gaffelen min er ikke dårlig akkurat, det er bare det at jeg liker den ikke! Vil at gaffelen skal være stiv Men jeg kjører ikke så mye trial akkurat, kjenner dog noen son gjør det. Bror til en i klassen min har en skikkelig trial sykkel uten sete, gir o.l 20" hjul++ Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Må bare legge ved bilde av drømmesykkelen min Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis du tar bort setet så er det nesten bare fargene som er forskjellig fra den sykkelen jeg snakket om. Jeg har ikke prøvd den, men har prøvd den gamle trial-sykkelen hans. Det er heftige saker, selv om den ikke var så "proff" da. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis du tar bort setet så er det nesten bare fargene som er forskjellig fra den sykkelen jeg snakket om. Jeg har ikke prøvd den, men har prøvd den gamle trial-sykkelen hans. Det er heftige saker, selv om den ikke var så "proff" da. Naboen min har fjorårets modell. Alt blir jo 10x enklere på en slik sykkel til sammenlinging mot en "vanlig" sykkel. Rimelig sikker på at min neste sykkel blir en slik en Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Her er bilde av min drømmesykkel: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 en i klassa mi har en scott full karbon racing sykkel, det er saker bare pedalene koster 5000 kr total verdi er vel i overkant av 70k.. selv har jeg en diamant extreme sykkel som jeg har hatt en del år, gir vaiern har visst sagt farvell til de bakerste tannhjulene, så å sykkle i oppoverbakke tar på Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har et spm om sykkeldekk. Har en DBS Spinova ett eller annet. På dekket står det 37 - 662(700x35c). Vil da dette dekket passe? Er det å anbefale, eller burde jeg kjøpe noe annet? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det vil ikke passe da det du har er 28" og det du fant der er et 26" hjul. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er du sikker? Tror jeg målte det til 26", men har selv alltid trodd at det var 28". Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er du sikker? Tror jeg målte det til 26", men har selv alltid trodd at det var 28". Hvis det stemmer med de tallene du oppgav så, 700mm = 28". Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Her var det mye liv! Btw, hvor ofte skifter dere kjedet? Skiftet mitt i vinter, var vel strekt ca. 1,5%, men har funnet ut at jeg og må skifte en del tannhjul Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Gjør det egentlig noe at kjedet har strukket seg litt når man allievel har stramming ved bakgiret? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Gjør det egentlig noe at kjedet har strukket seg litt når man allievel har stramming ved bakgiret? Ja, for da sliter det ut tannhjulene. Søskenbarnet mitt trødde rett og slett av kjedet i NM! Det var kjedelig! Og man kan ikke selge en sykkel med slitt drivverk for eksempel, og skal man skifte allle tannhjulene så blir det mange tunsen kroner. Man merker det og når man sykler og om det er slitt eller ikke. Vertfall når man har nytt kjede på slitte hjul! Endret 28. april 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du trenger ikke skifte kjede før du merker at drivverket begynner å "hakke". Kjede som strekker seg? Det slites bare. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du trenger ikke skifte kjede før du merker at drivverket begynner å "hakke". Kjede som strekker seg? Det slites bare. Men da blir du nødt til å bytte alt når du først bytter, litt av vitsen med dette er at man skal spare penger.. Har hørt 1%, men er ikke sikker på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå