kdog Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 For å få nok trykk i racerdekk må du ha gulvpumpe. En liten håndpumpe er kun for å pumpe i luft ved punktering ute på tur. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Morn. Kjøpte ny sykkel (Scott Voltage YZ3) for 12 dager siden, og den fungerer meget bra, men er en ting som irriterer. Når jeg står og trør, eller sitter og skal opp i fart - så er det akkurat som kjettingen gir etter eller hopper, og jeg mister grepet (utrolig kjipt i bakker, eller generelt på flaten). Hva er grunnen til dette? Noe jeg kan fikse selv, eller ber jeg de i butikken fikse det? Og en liten ting til, i noen gir, tar kjedet borti noe, og det lager en irriterende lyd, kan dette justeres? -Jar Endret 28. mai 2006 av Jarek Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er nok justeringer av gir som skal til her ja, der jeg handler så er det vanlig å levere inn sykkelen etter en måneds bruk for at de kan gå over og sjekke opp - gratis selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Husk å ikkje bruke storeskiva framme og dei største bak og motsatt. Det lager lyder. Lenke til kommentar
jhking Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 når jeg sykler begynner det "brenne" under bena, hvordan fikser jeg det? siste spm. jeg skal kjøpe meg en rulle, jeg vil bruke rundt 1500,- så jeg vil ha en rulle som har kvalitet til den prisen. Noen tips? jhking Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 når jeg sykler begynner det "brenne" under bena,hvordan fikser jeg det? siste spm. jeg skal kjøpe meg en rulle, jeg vil bruke rundt 1500,- så jeg vil ha en rulle som har kvalitet til den prisen. Noen tips? jhking 6211050[/snapback] Hva slags pedaler/sko har du? Den billigste Tacx rulla (får du for en 1000-1500,-) er det mange som bruker, og Tacx er bra (har ikke hatt noe trøbbel med min vertfall - selv om jeg har en litt dyrere modell). Lenke til kommentar
jhking Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) når jeg sykler begynner det "brenne" under bena,hvordan fikser jeg det? siste spm. jeg skal kjøpe meg en rulle, jeg vil bruke rundt 1500,- så jeg vil ha en rulle som har kvalitet til den prisen. Noen tips? jhking 6211050[/snapback] Hva slags pedaler/sko har du? Den billigste Tacx rulla (får du for en 1000-1500,-) er det mange som bruker, og Tacx er bra (har ikke hatt noe trøbbel med min vertfall - selv om jeg har en litt dyrere modell). 6211353[/snapback] jeg har desse skoene og desse pedalene Endret 31. mai 2006 av jhking Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Etter hva jeg kan se så er det samme sko som jeg har brukt! Har ikke de pedalene, men hadde noen Ritchey pedaler som lignet (V3 comp elns). Du kan få vondt under føttene hvis såles i skoen er for myk, men jeg har som sagt ikke hatt noe problemer. Mer bestemt plass det "brenner"? Lenke til kommentar
jhking Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Etter hva jeg kan se så er det samme sko som jeg har brukt! Har ikke de pedalene, men hadde noen Ritchey pedaler som lignet (V3 comp elns). Du kan få vondt under føttene hvis såles i skoen er for myk, men jeg har som sagt ikke hatt noe problemer. Mer bestemt plass det "brenner"? 6215100[/snapback] det "brenner" under tåballene. Jeg har lest et sted at det kan hjelpe å flytte de "klumpene" under skoen bakover, men det har ikke hjulpet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Passer skoene? For dårlige sokker? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Slik kan sykkelturen ende... Jeg er ok. litt værre med fremhjulet... Endret 31. mai 2006 av Npvk_X Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Rett og slett en krasj, eller for dårlige komponenter/arbeid? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Rett og slett en krasj, eller for dårlige komponenter/arbeid? 6215891[/snapback] hehe.. er ikke custom hjul men jeg hadde forventet bedre av shimano lx hjul... jeg har ikke helt klart for meg hva som skjedde... men det ble et lite hopp og ikke sikker på om jeg har klart å "hekte" hjulet i noe. men resultatet av hoppet ble vondt i leggen og herpa hjul... Felgen er bøyd/brekt i skjøten... kan det være reklamasjon? var ikke akkurat noe dropp eller nå... max 30cm over bakken... Lenke til kommentar
jhking Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Passer skoene? For dårlige sokker? 6215617[/snapback] sokkene er gode de. skoene er kanskje litt små. får kjøpe nye da. Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Godt mulig det er fordi skoene er for små, hadde samme problemet med at jeg fikk helt jævlig vondt under foten etter lange turer og ritt. Kjøpte nye sko og problemet er nå nesten helt borte. Lenke til kommentar
jhking Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har noen tips til gode og rimelige sko da? racersko Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er nok bare å ta en tur i en sykkelbutikk og prøve deg litt frem. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Så nasty ut det framhjulet der! Nå har jeg endelig etter mye somling fått fram godsykkelen min . Har ikke så mye å sykle på, så har bare brukt mange paller for å bygge opp noe. Moro var det uansett... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Bilde av pallene? 6240211[/snapback] Tok ikke med noe kamera. Litt ute av form nå merker jeg, men fikk i hvert fall hoppa opp 6 paller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå