Jotun Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Tomt til salgs....Feil tråd? Hører hjemme i kjøp og salg vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Tomt til salgs....Feil tråd? Hører hjemme i kjøp og salg vel? he he. Ja kanskje det... Mer at man ikke kan slette feil-innlagte innlegg.... Endret 5. april 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Sykler du Jotun, eller var du på utkikk etter en plass å hylle Kristoff? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Sykler av og til, men trening går det mest i løping.... Så eg har denne tråden i innleggene mine Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Farris? Det er jo den drikken med mest salt, og salt forhindrer vell blodtilførselen? Salt og salter er ikke det samme. Farris inneholder følgende mineraler: Magnesium 30mg/l, kalsium 26 mg/l,kalium 16 mg/l, klorid 590 mg/l, hydrogenkarbonat 300 mg/l, sulfat 15 mg/l og natrium 400 mg/l, totalt mineralinnhold 1 400 mg/l. Natrium og klorion flyter ikke fritt rundt i vannet, men er nok allerede bundet sammen. Disse konsentrasjonene vil gi en saltmengde på ca 1 gr/l. Når det er sagt, er det vel viktig med påfyll av salt under en økt Lenke til kommentar
Deulofeu Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Noen som har prøvd intervallen på linken før? Den som de kaller for "Flying 40s" Etter en lang vinter med mye bra trening liker jeg å eksperimentere med hardøktene og prøve noe jeg ikke har prøvd før. Liker godt 4x5min intervallene og jeg kjører ofte lange tempoøkter i sone 3, men har tro på at variasjon gir suksess. Tenkte å sette igang i 5 tiden. Fikk 11 timerssøvn i natt og har spist en lett frokost og lunsj, pluss at jeg drikker fra en vannflaske mens jeg slapper av for å holde meg hydrert. Flere enn meg som gleder seg til hardøktene? Når det ikke er mer enn 2-3 i uken, og resten rolige langøkter, syns jeg disse er kjekkere når jeg er uthvilt nok til det Endret 11. april 2015 av Deulofeu Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Noen som vet om flere steder enn finn.no for å selge sykler? Jeg ser det at markedet for brukte sykler i 20k klassen er ganske marginalt der inne. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Noen som vet om flere steder enn finn.no for å selge sykler? Jeg ser det at markedet for brukte sykler i 20k klassen er ganske marginalt der inne. Prøv terrengsykkel.no Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Siden sykkelen ble solgt fort og greit så har jeg skaffet meg ett nytt glis: Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Gratulerer, alltid gøy med ny sykkel ??? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Havnet i rullestol for 2 år siden,men siden Stortinget nå har opphevet 26 års grensen på å kunne få innvilget Aktivitetshjelpemiddel , ble jeg den stolte eier av en håndsykkel :-) Endret 20. april 2015 av OlaOlablakken 8 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kjemperått! Hvordan er det å bruke egentlig? Hvilket gruppesett er det på den? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Fet sykkel!Hvor raskt går det å sykle med den? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Fet sykkel! Hvor raskt går det å sykle med den? Med landeveisdekk så går det fint å holde ca 20-25 km i snitt på flatmark...sikkert mer når jeg kommer i bedre form. Problemer er i motbakker...litt mye melkesyre enda ;-) Merker at armene ikke er vant til å bli brukt på den måten. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kjemperått! Hvordan er det å bruke egentlig? Hvilket gruppesett er det på den? Det er veldig tungt for armene,men går stadig bedre etterhvert som formen bedrer seg :-) Det er Shimano Deore ett-eller-annet...27gir totalt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Bare å spare opp til en slik en Endret 21. april 2015 av Hotel Papa 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Må bli rimelig sterk i armene om du drar på lengre turer med den! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Da var sykkel nummer to (nesten) klar for lek og moro. Specialized Stumpjumper Expert Evo Gaffel: RS Lyrik Demper: RS Monarch RC3+ Styre/Stem: Race Face atlas Bremser: Shimano XTR Krank: Sram XX1 Bakgir: Shimano XT Setepinne: Specialized command post Hjul: Syntace W35 Veier i underkant av 13kg. Ganske fornøyd med vekten, kanskje prøve å slanke den ytterligere etterhvert. Låseringene og endene på holkene skal byttes til noen i svart. Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ser bra ut det der. Kan jeg spørre hvorfor du har valgt XTR bremser? Personlig ville jeg valgt XT (som jeg kjører på), da det erfaringsmessig er mindre problemer med de over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå