Gå til innhold

Den store sykkeltråden!

paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det vanligvis mye bra tilbud på sykler på denne tiden av året? Jeg begynte å kikke litt rundt på diverse nettbutikker i går og det så tilsynelatende ut som at mange sykler var satt ned med et par tusenlapper. Er tilbudene stort sett juks med "veiledende" priser, eller er det rett og slett bra tilbud på 2013-sykler som skal ut før 2014-sesongen?

Det er terrengsykler i 5-8000-klassen jeg har kikket på. Fortrinnsvis 26" pga pris og en del dekk jeg har liggende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Er det vanligvis mye bra tilbud på sykler på denne tiden av året? Jeg begynte å kikke litt rundt på diverse nettbutikker i går og det så tilsynelatende ut som at mange sykler var satt ned med et par tusenlapper. Er tilbudene stort sett juks med "veiledende" priser, eller er det rett og slett bra tilbud på 2013-sykler som skal ut før 2014-sesongen?

Det er terrengsykler i 5-8000-klassen jeg har kikket på. Fortrinnsvis 26" pga pris og en del dekk jeg har liggende.

Jeg kjøpte ny sykkel i januar i fjor på xxl. Fulgte med prisene i hele fjor og dyreste måned var Januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...