Gå til innhold

Den store sykkeltråden!

paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syklet til spinning i dag og da var det fint vær, men når jeg skulle hjem hadde det pokker meg begynt å snø! Syklet jo med raceren så det ble litt sladding ut av svingene :D Veien var jo såpeglatt enkelte steder også så det var så vidt jeg kom meg videre :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg syklet fra garasjen og opp til huset i helga (20m), og greide sannelig å tryne :blink: Midt ute på flate plassen. Var forferdelig glatt da, klarte nesten ikke å stå på føttene (det var med go-sykkeln (bilde), var ute og justerte/tok service på krank/-lager.)

Lenke til kommentar
Syklet til spinning i dag og da var det fint vær, men når jeg skulle hjem hadde det pokker meg begynt å snø! Syklet jo med raceren så det ble litt sladding ut av svingene  :D Veien var jo såpeglatt enkelte steder også så det var så vidt jeg kom meg videre  :ohmy:

5790691[/snapback]

Har du fått den nye Look'en? hva veier den?

Lenke til kommentar
Syklet til spinning i dag og da var det fint vær, men når jeg skulle hjem hadde det pokker meg begynt å snø! Syklet jo med raceren så det ble litt sladding ut av svingene  :D Veien var jo såpeglatt enkelte steder også så det var så vidt jeg kom meg videre  :ohmy:

5790691[/snapback]

Har du fått den nye Look'en? hva veier den?

5790816[/snapback]

Var meningen at jeg skulle hatt den nå, men er vel forsinket som vanlig, håper på før påsken ivertfall. :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...