Hansien Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Noen her inne som vet om det finnes noen dirtjump parker i Oppland/omegn? Har trålet igjennom google nå uten å finne noe konkret om dette i fra nyere dato. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Hafjell har vel en del dirtjump i tilegg til masse DH løyper. Endret 10. juni 2013 av sverreb Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Burde vel skrevet at jeg kjenner til Hafjell, men hadde vært fint om det og hadde vært noe som hadde ligget nærme, for hafjell er fort 2-2.5 timers kjøring unna for min del. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Noen som vet om det er noen butikker i Norge som selger Topeak Panobike sensoren? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Etter ett utrolig kjapt google søk så fant jeg en nettbutikk øverst på søkeresultatene. http://www.flowsport.no/forside/Sykkelcomputer/Sykkelcomputer/Tr%C3%A5dl%C3%B8s-sykkelcomputer/Topeak-Panobike-Cadence--and--Speed-Sensor-Bluetooth,-iPhone-4S-5,-iPod-Touch-410216-p0000032334.aspx Er det den du er ute etter? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) ehm, jau, takk Har bestilt meg Shimano M540 pedaler nuh! edit: Og i dag Shimano M087 sko! Endret 17. juni 2013 av Joachim Vadseth 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Har fått ett lite "kutt" i dekket hvor jeg kan høre luften siger ut. i løpet av en time sykling var trykket sunket fra 110+ psi til 50 psi. Hvor dan fikser jeg dette? Må slangen byttes? kan dette lappes? Må dekket byttes? Det er racingdekk. Hjelp Endret 27. juni 2013 av magb Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Har fått ett lite "kutt" i dekket hvor jeg kan høre luften siger ut. i løpet av en time sykling var trykket sunket fra 110+ psi til 50 psi. Hvor dan fikser jeg dette? Må slangen byttes? kan dette lappes? Må dekket byttes? Det er racingdekk. Hjelp Antar det er clincherdekk det er snakk om. Du kan lappe slangen, men om dekket har fått skade slik at det deformeres rundt kuttet (D.v.s. at selve skroget er kuttet, ikke bare gummien) bør dekket byttes. Hvis dekket holder formen når det er pumpet opp på riktig trykk er det greit å bruke. Dekk er i seg selv ikke tette, et lite hull i dekket gjør ingenting. Det er slangen som skal være tett. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg kjøpte en Merida sykkel fra XXL. TFS Striker 29 Terrengsykkel, men får ikke låst dempegaffelen. Noen ganger går den i "sporet" (vet ikke hva jeg skal kalle det for), men demperne låser seg ikke. Når den ikke går i "sporet" så låser demperen seg, men kan ikke akkurat sykle på den måten. Burde jeg bare dra til XXL for å forklare det til dem? Eller er det noe jeg kan gjøre selv for å "fikse" det? Det er jo en helt ny sykkel. Håper dere forstår hva jeg mener. (Så vidt jeg skjønner det selv) Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg kjøpte en Merida sykkel fra XXL. TFS Striker 29 Terrengsykkel, men får ikke låst dempegaffelen. Noen ganger går den i "sporet" (vet ikke hva jeg skal kalle det for), men demperne låser seg ikke. Når den ikke går i "sporet" så låser demperen seg, men kan ikke akkurat sykle på den måten. Burde jeg bare dra til XXL for å forklare det til dem? Eller er det noe jeg kan gjøre selv for å "fikse" det? Det er jo en helt ny sykkel. Håper dere forstår hva jeg mener. (Så vidt jeg skjønner det selv) En dempegaffel blir aldri 100% låst. Det er fortsatt en liten bevegelse for å spare mekanikken. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Fant ut at det var et problem, så må jeg dra til XXL med sykkelen på mandag... Helt ny sykkel... -.- Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Kom over denne konkurransen: https://www.facebook.com/SportpartnerAs?sk=app_466939796724943&app_data vinnersjangse på 1 av 1000 er slettes ikke dårlig for en sykkel til nesten 12000,- Er forøvrig bikepartner.no som står bak, kjøpte min sykkel hos de gjennom en forhandler (Corratec). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 http://www.dinside.no/912814/slutt-aa-dele-facebook-konkurranser 1 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Er det normalt å bli vondt i ryggen når man er fersk på sykkelen, eller er sykkelen dårlig innstilt? Kommer ofte etter rundt 2mil, og da må jeg begynne å ta noen tråkk stående innimellom for å avlaste. Edit: Er snakk om korsryggen, og etter noen "hviletråkk" fra stående så er det ofte helt borte i 10-15 minutters tid. Endret 12. juli 2013 av Bushmann Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Kombinasjon tenker jeg. Enten bør du forhøye styret eller ta setet lavere eller lengre frem. Eller så bør du trene litt mage/rygg. Etter hvert blir du vant til det Endret 12. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvem er størst på Castelli wear her i landet egentlig? Bikeshop har en del ser jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Er det normalt å bli vondt i ryggen når man er fersk på sykkelen, eller er sykkelen dårlig innstilt? Kommer ofte etter rundt 2mil, og da må jeg begynne å ta noen tråkk stående innimellom for å avlaste. Edit: Er snakk om korsryggen, og etter noen "hviletråkk" fra stående så er det ofte helt borte i 10-15 minutters tid. Prøv å tipp setet litt oppover fremme på setet. Noen grader kan gjøre underverker. Regner avstanden fra styret til tippen av setet er underarmslengden pluss tre fingre? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Prøv å tipp setet litt oppover fremme på setet. Noen grader kan gjøre underverker. Regner avstanden fra styret til tippen av setet er underarmslengden pluss tre fingre? Skal prøve det. Ganske nøyaktig underarm +3, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg fikk også litt vondt i korsryggen. Snudde stemmen også noen uker så styret kom litt lengre opp. har nå snudd tilbake, vippet setet litt opp og har rett høyde på setet. Har absolutt ingen fysiske plager innenfor 4 timers tur. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Hmm, fikk også vondt i korsryggen i dag da jeg skulle prøve landeveissykkel. Sykla ca 35 km, så tok jeg en halvtimes pause. Da jeg skulle sykle 20-25 km tilbake, så fikk jeg vondt i korsryggen. Det gikk helt eller delvis over etter hvert. MY BODY TELLS ME NO, BUT I WON'T QUIT 'CAUSE I WANT MORE! Endret 13. juli 2013 av Irrelevant 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå