Hotel Papa Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er ikke M-frame ute av produksjon, eller erstattet av Radar? Syns de blir litt vulgære/store.. Skal kunne bruke dem til vanlig også Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 De kunne være store hvis du valgte store glass, jeg hadde vel en av de minste modellene og da var de liten og hendig og ikke vulgær. Men kanskje ikke akkurat kule solbriller til bruk ute blandt folk idag kanskje. De selges på Oakley enda. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Heller litt mot Split Jacket da de er forholdsvis nøytrale, men er litt i tvil etter å ha hørt at mange klager over at blant annet Jawbone (ca samme) dugger. Jeg svetter ikke særlig mye, men igrunn kjipt hvis de dugger veldig fort. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det går jo an å ha ventilerte glass, men du var vel ute etter glass med styrke og da er det kanskje utelukket. Half Jacket og Fast Jacket er også kule briller. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kan få ventilerte glass med styrke, problemet er at det koster 630kr ekstra per sett.. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Noen som var med på landegrensen i går? Og evnt hvordan gikk det? Lenke til kommentar
hassan0104 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Jeg ble frastjålet sykkelen min i sykkelstativet ved Samfundet i går28.maj en gang mellom kl. 18:00 og 19:30. Sykkelen er en Merida TFS XC 2010 mod. Den var låst fast og låsen ble klippet. Vil derfor anskaffe en GPS-løsning som er egnet til (tråkke)sykkel (les:god batteritid, ikke altfor høy vekt og god brukervennlighet). *reklame fjernet av admin* Noen som har erfaring med slikt utstyr? Endret 30. mai 2012 av Runar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du kan jo starte med å si hvor i landet "Samfundet" ligger, tenker Trondheim, men man har jo flere samfunn rundt omkring. Så kan du etterlyse den på diverse forum, f.eks www.terrengsykkel.no og politianmelde forholdet. Får du deg en ny sykkel, så kan du jo registrere den i sykkelregisteret hos Falck. Selv har jeg aldri vært borti GPS tracker til sykkel. Ser ikke dum ut den du linker til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tror det er i Stavanger eller noe slikt. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Noen her inne som har erfaring med Garmin sine GPS sykkelcomputere? Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Noen her inne som har erfaring med Garmin sine GPS sykkelcomputere? Jeg bruker en edge 705 til både sti og vei. Er det noe spesiellt du tenker på? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Vi dirka, klipte og brøyt opp seks sykkellåser Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 @sverreb: Jeg vurderer å kjøpe Edge 500 og lurte vel bare egentlig på om noen hadde prøvd denne og syns det var veldig bra eller overhodet ikke likte den. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Edge 500 har jeg ikke prøvd. For meg er kartfunksjonaliteten det klart viktigste. Men den vil definetivt gi deg all den telemetri du måtte ønske, og garmins treningssoftware er helt ok, om men kanskje ikke helt på høyde med suunto eller polar. 1 Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Vi dirka, klipte og brøyt opp seks sykkellåser Det bekrefter vel bare det man allerede viste, bøylelåser og grove kjettinger er det eneste som duger. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 jeg har en altfor billig en, burde egentlig skaffa meg ny, men bruker daglig sykkelen og trenger en LANG lås så må se om jeg finner noe skikkelig solide greier som også er lang må også kunne festes på sykkelen (neida, er ikke kravstor) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Heisann =) Har et lite problem som jeg håper noen her inne kanskje kan hjelpe meg med. Har laget en egen tråd her Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som vet om en bra sykkel biografi på norsk? Jeg skal ha et prosjekt og derfor må boka være på norsk. Jeg ville gjerne lese Armstrong sin bio om igjen, men den er vist bare på engelsk. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg bestemte meg for boka til Bjarne Riis -Riis på dansk. Det var greit med et nordisk språk. Så nå er leselista mi komplett med: Tour de Norwege av Johan Kaggestad. Best på sykkel av Thor Hushovd, Dag otto osv Riis av Bjarne Riis. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Syklet landeveisbirken i går, 50km lenger enn jeg noen gang har syklet. Gikk ganske awesome igrunn, selvom været startet med kjølige 4grader, regn og vind. Vinden stilnet etterhvert, regnet sluttet og temperaturen økte. Fullførte på rett over 6 timer, en time bedre enn vi satt som mål! Ble litt høydemeter også til og med 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå