Hotel Papa Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Prøvd kranklageret? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 fronthjulet rister/vibrerer når jeg bremser, noen som vet hva dette er? :S dekket er helt rett og "svaier" ikke, er v-bremser Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Er temmelig sikker på at felgen har sprukket (fordi den er utslitt). Eneste løsning er å kjøpe ny felg. Deretter må du skifte felgen selv , noe som ikke er så enkelt....... Har du ikke gjort dette før , bør du heller kjøpe deg et nytt hjul. Endret 28. november 2011 av johome Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Kjæresten min skal ha ny sykkel nå, siden hennes ble stjålet. Hun har fått et godt tilbud på en Trek 8000 WSD til 11000kr. Er det noen som vet om andre som har et bedre tilbud? Evnt noen som vet om et godt kjøp på finn.no? Edit: Hun ser da etter MTB. Endret 30. november 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hun har bestemt seg for Treken, og får den i morgen. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Er temmelig sikker på at felgen har sprukket (fordi den er utslitt). Eneste løsning er å kjøpe ny felg. Deretter må du skifte felgen selv , noe som ikke er så enkelt....... Har du ikke gjort dette før , bør du heller kjøpe deg et nytt hjul. jeg har faktisk en helt flunka ny felg her, får ta en titt i bedre lys imorgen om felgen har sprukket får høre hva lokale sjappa her tar for å bytte/evt. sette på slange og dekk, evt. andre løsninger Endret 30. november 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) fronthjulet rister/vibrerer når jeg bremser, noen som vet hva dette er? :S dekket er helt rett og "svaier" ikke, er v-bremser Det jeg har en liten mistanke om er et lager som har røket, enten i hjulet eller i styret Eivind Endret 4. desember 2011 av Eifindpus Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Snart vinter! Flere en meg som gleder seg til snø-sykling? Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei, har nettop kjøpt nye piggdekk, skal montere de i morra. På de gamle dekkene står det 26x1.95, mens på de nye piggdekkene står det 26x1.65. La merke til det bare når jeg var kommet hjem. Er denne forskjellen noe å bekymre meg for ? Jeg mener vil de kunne skrus på samme hjul selv om det står forskjellige tall på dekkene ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Snart vinter! Flere en meg som gleder seg til snø-sykling? Skulle helst hatt de beste sommerdagene hele året. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, har nettop kjøpt nye piggdekk, skal montere de i morra. På de gamle dekkene står det 26x1.95, mens på de nye piggdekkene står det 26x1.65. La merke til det bare når jeg var kommet hjem. Er denne forskjellen noe å bekymre meg for ? Jeg mener vil de kunne skrus på samme hjul selv om det står forskjellige tall på dekkene ? Det går fint. Det betyr bare at piggdekkene er litt smalere. Så lenge dekkene har riktig diameter (det har de), ikke er for store for ramma og ikke er ALT for smale eller brede i forhold til felgbredden (Men her er det mye å gå på), så vil dekkene passe. Dine er bare litt smalere enn de du hadde på fra før så det går nok bra Jeg har til sammenligning ett sett marathon winter 1.35" på ZTR flow felger, det er i underkant av hva felgen tar (den tåler opp til 2.5"), men det funker greit nok Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Snart vinter! Flere en meg som gleder seg til snø-sykling? Skulle helst hatt de beste sommerdagene hele året. Det er kjempe morro å legge bort landeveien i et halvt år, og dra frem mtben i snøen Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hvilke sykler han dere? Endret 5. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 <Noen som har noen erfaring med sykkel-rulle til landeveis sykkel? Hadde egentlig ikke tenkt på en med slik PC oppkobling og mulighet til å se på skjerm, men ser at prisen på disse har falt siden jeg så sist. Er dette noe å satse på eller ikke? : http://bikeshop.no/aspx/produkt/prdi...spx?plid=18733< Evnt noe sted billigere? Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, har nettop kjøpt nye piggdekk, skal montere de i morra. På de gamle dekkene står det 26x1.95, mens på de nye piggdekkene står det 26x1.65. La merke til det bare når jeg var kommet hjem. Er denne forskjellen noe å bekymre meg for ? Jeg mener vil de kunne skrus på samme hjul selv om det står forskjellige tall på dekkene ? Det går fint. Det betyr bare at piggdekkene er litt smalere. Så lenge dekkene har riktig diameter (det har de), ikke er for store for ramma og ikke er ALT for smale eller brede i forhold til felgbredden (Men her er det mye å gå på), så vil dekkene passe. Dine er bare litt smalere enn de du hadde på fra før så det går nok bra Jeg har til sammenligning ett sett marathon winter 1.35" på ZTR flow felger, det er i underkant av hva felgen tar (den tåler opp til 2.5"), men det funker greit nok Takk Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvilket sykler han dere? Det gikk litt fort der! Men jeg regner med at du spør om hvilke sykler vi har(?) Jeg har en Trek Madone 5.5 Pro, og en Trek 8000 Disc. Jeg er litt Trek fan Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvilke sykler han dere? Akkurat nå har jeg i stallen: Trek Fuel EX 8 2009 modell i fargen rootbeer . Scott Scale 60 2008 ramme med stiv gaffel og diverse overskuddsdeler(transportsykkel). Vodoo Vanga i grå SS (singelspeed). Mulig at ny sykkel skal bygges senere,men da må jeg først en tur i tenkeboksen. Her tråkket jeg litt rundt i fjor høst: http://www.youtube.com/watch?v=YoNRvUpGjhY Andre filmer: http://www.youtube.com/user/simensworld Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Snart vinter! Flere en meg som gleder seg til snø-sykling? Jepp! Har fått første tur på snø her i Gjøvik. Har piggdekk på min Nakamura Nitro 3.0, superfornøyd så langt! Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvilke sykler han dere? Mi:tech rohloff 29er (Daglig pendling, gruskjøring) Specialized stumpjumper FSR EVO (stisykkel) Cannondale supersix RED (Landevei) on-one pompino (Singlespeed cyclocross) Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har en GT Chucker 3.0 2006 modell, funker dårlig. Og en NS Metropolis 2010 mod kjøpt i 2011 funker supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå