ManagHead Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ManagHead haro f4? Jepp, er vel den ja tror jeg. Var den dyreste bmx sykkelen de hadde på den butikken... Hva koster den Kona'n forresten? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 det vet jeg ikke, fant bare bilder fra en utenlansk side Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Haro F4 dyr? Komplett Cowan koster 12000,- veil. i Norge. Edit: Typo. Endret 8. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Haro F4 dyr? Komplett Cowan koster 12000,- veil. i Norge. Edit: Typo. Nei, den var ikke dyr, men likevel den dyreste.. 3600,- tror jeg det var.. Vet ikke hva som er dyrt og ikke på bmx jeg da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hm, åkai. 15000,- + er dyrt. De fleste har sykler med deler for over 10k. Merke temmelig stor forskjell egentlig. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det tror jeg på. Jeg må si at bremsene på denne er utrolig treige og ikke noe spesielt bra.. Spesielt da jeg er vant til hydrauliske skivebremser... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det kan nok fikses med masse justering og nye klosser. Veldig viktig å finjustete u-bremsene. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg skal ha en sykkel til bruk i byen store deler av året. Jeg er veldig usikker på om jeg vil ha dempere. Selv om det er en bysykkel skal den være rask og sporty. Jeg liker å sykle fort og farlig. Jeg har tenkt å bruke 3-4000, hva vil dere anbefale? Endret 9. oktober 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg skal ha en sykkel til bruk i byen store deler av året. Jeg er veldig usikker på om jeg vil ha dempere. Selv om det er en bysykkel skal den være rask og sporty. Jeg liker å sykle fort og farlig. Jeg har tenkt å bruke 3-4000, hva vil dere anbefale? Hvis du bare skal sykle i byen så er egentlig demper unødvendig vekt. Har selv tenkt å kvitte meg med min Pilot SL dempergaffel da sykkelen ikke får den responsen og vekten jeg er ute etter. Sykkelen bør heller ikke ha dårligere girsystem enn Deore synes jeg. Ta en titt i den lokale sykkelforetningen så finner du sikkert noe du liker Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Når det er forthauskanter og brostein så er det vel greit med dempegaffel? Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Når det er forthauskanter og brostein så er det vel greit med dempegaffel? Merker ikke noe særlig forskjell på med dempergaffel og uten dempergaffel når du kjører ned fra fortauskanter Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har fått med meg XTR, XT og LX. Er det flere som er "bedre" enn Deore? Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har fått med meg XTR, XT og LX. Er det flere som er "bedre" enn Deore? Jepp, så er det noe som heter Deore-LX (det jeg har) og Deore-XT Lenke til kommentar
galskab Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 har funnet noe nytt! felt double shot 05 er dette bra?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har fått med meg XTR, XT og LX. Er det flere som er "bedre" enn Deore? Og så har du Sram XO, X9, X7, X5 etc... Alle de her er vel bedre enn deore. Du kan ikke bruke disse sammen med shimano girskiftere.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 OK, hva er rekkefølgen for alle systemene fra og med Deore om man prøver å rangere etter generell kvalitet? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fra dårligst til best blir det vel noe slikt: Deore vs. X5 LX vs. X7 XT vs. X9 XTR vs XO Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hei:) skal ha ny sykkel , men hvilken lurer på hvilen av disse to syklene som er best Haro Escape 8.1 eller Felt Double Shot | MED HYDRAULISKE BREMSER Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hei:) skal ha ny sykkel , men hvilken lurer på hvilen av disse to syklene som er best Haro Escape 8.1 eller Felt Double Shot | MED HYDRAULISKE BREMSER hallo, noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå