master air Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Syns trådløse computere bare fungerer som de skal på landeveissykler. På terrengsykler blir det for mye bevegelse i alle mulig veier til at det funker ordentlig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg synes trådløs som regel bare fører mye styr med seg. Foretrekker kablet sykkelcomputer. Da har du ikke prøvd Sigma BC 1009 STS. Den har vært både på landeveien og i skauen på Cube'n min, og den funker som bare det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg synes trådløs som regel bare fører mye styr med seg. Foretrekker kablet sykkelcomputer. Hvorfor det? er mye lettere uten ledning. Det er kanskje bedre nå, og sikkert veldig mye bedre med dyrere modeller. Men alt fra å hekte seg på andre sensorer (typ billige pulsklokker), ikke ville ta inn signal osv. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg synes trådløs som regel bare fører mye styr med seg. Foretrekker kablet sykkelcomputer. Da har du ikke prøvd Sigma BC 1009 STS. Den har vært både på landeveien og i skauen på Cube'n min, og den funker som bare det. Ikke personlig nei, men får en del klager gjennom jobben på folk som klager både på 06 serien og 09 serien til Sigma. På terrengsykkelen prøvde jeg med Polarklokka et par ganger, men det funket heller dårlig, spesielt med kadenssensoren. Ble til at jeg satt på min gamle 1606 og bruker Polaren kun for puls og høyde. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som sykler fixie her? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg kjører fixie ass. Men det visste du kanskje, siden vi bor i samme leilighet. Jaja. Er det noen andre da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Landeveissykkelen min fikk seg en skikkelig knekk forrige uke. En hump eller noe gjorde at en eik røyk. Hele dekket ble skeivt som fy. Lenke til kommentar
Oppoverbakke Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Felgen regner jeg med..? Uansett, skal ikke være så altfor vanskelig å sette inn en ny eike og stramme og rette opp hjulet. Er det et virkelig stort kast eller hjulretting ikke er noe du har lyst å begi deg ut på, send sykkelen på verksted! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg dro rett på verksted, da jeg ikke har verktøy for å rette opp selv (eikestrammer), ei heller eiker. Jeg klarte ca. å rette opp dekket med makt, men så trekker det seg tilbake igjen pga resten av eikene. Så jeg tror det er håp. Men med italiensk Campagnolo var det ikke mange her som hadde akkurat hva jeg trengte. Ble oppringt av reparatøren, og de ventet på spesialbestilte eiker da eikene de hadde inne ikke passet. Så får se hvordan det går. Vet ikke om noen som forhandler Campa her oppe, så da må jeg enten nedover til Oslo eller kjøpe nytt dekk om det ikke ordner seg. :/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvor langt kan man gå med en fulldemper med 120mm foran og bak? Hvor er det man liksom når syklens begrensninger? Kan man dra den ned en DH løype, hvis man unngår de største dropsa og sånn? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvordan må jeg trene for å bli veldig god i sykling? Er 16 år, startet i ifjor vår med sykling, har tidligere drevet med fotball, har dårlig kondisjon. Men jeg vil bli best. Tips? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nicht, er det landevei eller offroad? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Om du ikke alt har gjort det, bli med i en sykkel klubb. Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Landevei. Nærmeste sykkelklubb er Dalane Sykkel klubb (Egersund) Og jeg har ikke tid til og bli med i klubb, må trene på egenhånd. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Klubben jeg er med i har bare en fellestrening i uka. Hvis du ikke har tid, vil du ikke bli best Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har egentrening på skolen til Mandag, og siden det ikke går å sykle ute nå tenkte jeg å spinne. Kravet er å trene to teknikker (tenkte å ta sitteteknikk og tråkk frekvens). Hva kan jeg gjøre de 2-3 timene økta varer? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 jeg har kjøpt meg en biltema sykkel brukt, fikk den kjempe billig (2500) eneste som er fel med den er at gir mekanismen er ødelagt og skal bestille meg nu, vet noen hvor jeg kan kjøpe det? tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vet noen om noen fine sykkel filmer e.l jeg kan sykle etter? helst ca 2 timer. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hvordan står det til med rekrutteringen i Luster og Lom? Det må da være mange klatretalenter i disse to kommunene? Det må da f.eks være mer enn nok høydemeter i Jotunheimen f.eks til å avle frem disse? en annen ting som forundrer meg er at man snakker om ritt i Nord-Norge. Må da være mye mer riktig å lage til et endagsritt ved Jotunheimen eller grenseområdene før man snakker om noe større? Endret 23. februar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Men det må jeg si:For ett landslag vi har fått etterhvert. Litt av ett klassikerlag...Vi får bare håpe at Kurt blir med til VM 2012 som vel blir ganske hardt. Det ville ihvertfall vært en stor fordel for Nordhaug å ha han med. Nå er vi jo regjerende mester, så 2011 blir vel ikke noe problem. OL er vel er heller ikke noe problem. Men, å få minst 5 med til VM i 2012, det hadde vært en stor fordel og noe jeg tror vi kan bli avhengig av for å få ett bra resultat. Får håpe Edvald kan ha fullt fokus på tempoen i de neste to VM, mens han står over OL-tempoen. Jeg tror dette er de beste betraktningene Kjærgaard kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå