Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Finnes ikke reimer til pedaler lenger? Skrudde av de gamle fra forrige sykkel, men de passet ikke. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Var innom et sted som selger sykler i dag. Der hadde de en brukt Bianchi ML3 til 3000,-. Nye dekk, felger og girsystem. Noen erfaringer med sykkelen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvilket girsystem var det på'n da? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Neeeei, får vel innhente litt mer info. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg vender tilbake, har ennå ikke falt ned på en ny racer. Noen som har noe å si om Vipera R888? http://www.spinn.no/newsread/news.asp?n=5330&wce=sykkel_detaljer ser ut som greit med utstyr på sykkelen(er bare fargen som er grusom..). Sykkelen er på tilbud for tiden, lurer på om jeg skal slå til. Lenke til kommentar
svante Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har du vært å sett på sykkelen i butikken? Hvis ikke så kan jeg opplyse om at den er grønn, og ikke gul som det kan virke ut i fra bildene hos spinn. Fortsatt en ganske spesiell farge, som er litt endten eller. Jeg liker den. Uansett så er dette absolutt en god sykkel og får du en god pris på den (mindre enn 18000) så er det ett kjempe kjøp. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Har du vært å sett på sykkelen i butikken? Hvis ikke så kan jeg opplyse om at den er grønn, og ikke gul som det kan virke ut i fra bildene hos spinn. Fortsatt en ganske spesiell farge, som er litt endten eller. Jeg liker den. Uansett så er dette absolutt en god sykkel og får du en god pris på den (mindre enn 18000) så er det ett kjempe kjøp. Har sett den ja, 19.900,- på tilbud. men dersom de ikke får solgt den ut i nærmeste fremtid skal jeg klare å ta den enda litt lavere i pris. komponentene er jo meget ok til en slik pris? Den så meget behagelig ut mht sittestilling (har litt pondus etter 2 år med skade, trenger litt oppreist stilling.. ) Endret 2. september 2010 av Conkey Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vil ut med min bmx nå .. bare et problem at alle vennene er på skole/jobb .. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen her inne som har erfaring med GPS-computere på sykkelturer? Positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vet ikke om Sink henger i denne tråden, men han poster en del ganger rute når han har syklet. Lenker som det her. Er ganske stilig. Lenke til kommentar
svante Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Sykler selv med en Garmin 705. Utelukkende positive erfaringer. Har ikke fått brukt den så mye som ønsket til utforsking av nye stier, men som sykkelcomputer og til gjennomsykling av rittløyper har den vært genial. Endret 7. september 2010 av svante Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Uff, det er farlig å møte på en entusiast som jobber i en sykkelbutikk Endte med å bruke 1050kr på forskjellig dall og 1t i butikken, snakket om alt mulig med sykler. Morro var det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Nettopp montert Sigma BC 1009 på sykkelen, meget genial liten sak Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sykkelcomputer er såååå old school, i dag er det GPS som gjelder Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Sålenge den er trådløs så er det samma for meg, ikke alle sykler egner seg med en GPS widget heller. Men er også med noe som heter Sigma Data Center der en kan laste opp all info osv fra turene en har hatt til sin egen PC Endret 14. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har en cateye trådløs sykkelcomputer til turer hvor jeg er kjent og min gamle mobil Nokia 5800 som GPS på ukjente steder! funker konge Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Finnes ikke reimer til pedaler lenger? Skrudde av de gamle fra forrige sykkel, men de passet ikke. Fulgte med reim-pedaler på min landeveisykkel kjøpt i sommer..ble selfølgelig fort tatt av, men er du nysgjerrig kan du sjekke hos sarpsykkel.no Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg synes trådløs som regel bare fører mye styr med seg. Foretrekker kablet sykkelcomputer. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg synes trådløs som regel bare fører mye styr med seg. Foretrekker kablet sykkelcomputer. Hvorfor det? er mye lettere uten ledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå