Christian86 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 De kan brukes med Shimano sine SPD-cleats. Det vil si, du fester disse under skoene du kjkøper. Sykkelen kommer nok nesten ferdig. Du må nok feste hjul og snu styret. hm - traff budsjettet fint Bestillingen: BATT0003 Battaglin Start Xenon/Veloce Racer 1 4 240,- 4 240,- 311806 M-Wave, Kombi pedaler 2 134,- 269,- SHSMSH51 Shimano SM-SH51 Klosser 1 89,- 89,- TACX6602 Tacx Tao Flaskestativ 2 69,- 139,- Tusen takk for all hjelp - da er det bare å vente på at denne kommer, og at posten leverer på døren (50 kr for å hente på poskontoret, eller få hjem hehe) Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 I want to ride my bicycle Kjører en Spezialized. Som er moddet med ny gaffel og skiver. Slenger opp noen bilder senere. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei. I sommer skal jeg ut på en lengre tur, og i den anledning trenger jeg en ny sykkel da mine nåværende sykler egner seg best i skogen. Tenkte på en hybridsykkel med en foroverlent sittestilling, men har aldri vært en fan av hybridsykler. Kom så over Nishiki k-29 som så overaskende god ut. Noen som har noen formeninger? http://www.nishiki.no/sykler_11.shtml Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 De kan brukes med Shimano sine SPD-cleats. Det vil si, du fester disse under skoene du kjkøper. Sykkelen kommer nok nesten ferdig. Du må nok feste hjul og snu styret. hm - traff budsjettet fint Bestillingen: BATT0003 Battaglin Start Xenon/Veloce Racer 1 4 240,- 4 240,- 311806 M-Wave, Kombi pedaler 2 134,- 269,- SHSMSH51 Shimano SM-SH51 Klosser 1 89,- 89,- TACX6602 Tacx Tao Flaskestativ 2 69,- 139,- Tusen takk for all hjelp - da er det bare å vente på at denne kommer, og at posten leverer på døren (50 kr for å hente på poskontoret, eller få hjem hehe) Ser ut som jeg må gi opp denne ideen - de greier ikke levere sykkelen, og vet foreløpig ikke når den kommer. Beste forslag var den andre som ble nevnt, men de hadde jo senket prisen på min, så å betale enda 1400 kr for å få sykkelen til sesongen ble bare håpløst følte jeg. Jeg får gruble på om jeg heller kjøper noen sykkelsko og pedaler, og bruker min gamle, tyngre - ja!, men 1400 kr for å få sykkelen før sesongen er over - dato ut i slutten av juni som ubekreftet nå. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hei jeg lurer på om noen vet hva denne delen heter? og om det er mulig å skaffe en med litt lengre vaier på? det står "B" på baksiden av min. får den akkurat festet på sykkelen min men da står sykkelen i full brems. EDIT : har funnet ut at det heter "Link Wire" og har funnet en større størrelse Endret 10. juni 2010 av Cs freak Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 bygde hopp igår i namsos dro 180 det var 4 paller + stor haug bmx<33 Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Heisann, har lyst til å sykle rallarvegen i sommer, men er litt i tvil om sykkelen min takler veien.. Jeg har en Kona dew fs: er det noen her som vet om dekkene vil holde på rallarvegen?? Takk Endret 6. juli 2010 av Yahoo Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvor mye må jeg ut med for en billig landeveissykkel for en nybegynner? Hadde vært deilig med en landeveissykkel til trening. Lenke til kommentar
svante Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Som med alt annet så får du hva du betaler for. Så hvor mye har du mulighet til å bruke? Og er bruktkjøp et alternativ? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nokon som veit om nokon sykkeltilbud i Oslo området? Har tenkt å kjøpe meg ein sykkel for trening på stier(nordmarka). Vil helst ikkje bruke for mykje peng sida eg er student, men samtidig vil eg ha noko som ikkje er heilt ubrukeleg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Som med alt annet så får du hva du betaler for. Så hvor mye har du mulighet til å bruke? Og er bruktkjøp et alternativ? Som nybegynner trenger jeg ikke ekstrem kvalitet. Vil ikke uten med mer enn 5000 kr til en sykkel som kun skal brukes til hobbytrening. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei! Noen som har tips til shops på nettet som selger sykkelklær? Har fått min første racer, men mangler alt av bekledning.. Hva trenger man egentlig? Basics? Lenke til kommentar
svante Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvis du ikke har kjøpt sykkelklær før ville jeg valgt å kjøpe første runde i en butikk hvor du kan prøve ut størrelsene. Det er ikke akkurat lett å treffe rett størrelse når det gjelder sykkeltøy. Lenke til kommentar
svante Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Som nybegynner trenger jeg ikke ekstrem kvalitet. Vil ikke uten med mer enn 5000 kr til en sykkel som kun skal brukes til hobbytrening. For 5000 kroner ville jeg ha satset på brukt. Alternativt ventet litt til og spart opp litt mer penger. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 er det noen som vet om Rock Shox Argyle 302 (2010) modell er en bra demper til en dirtjump sykkel? Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen som vet om noen norske nettbutikker som har mye sykkelklær til en grei pris? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Som nybegynner trenger jeg ikke ekstrem kvalitet. Vil ikke uten med mer enn 5000 kr til en sykkel som kun skal brukes til hobbytrening. For 5000 kroner ville jeg ha satset på brukt. Alternativt ventet litt til og spart opp litt mer penger. Har sjekket finn litt, men det er vanskelig å skille gode sykler fra dårlige sykler. Om noen har tips til bruktsykler tar jeg gjerne i mot tips! Lenke til kommentar
phel21 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Heisann, har lyst til å sykle rallarvegen i sommer, men er litt i tvil om sykkelen min takler veien.. De fleste dekk for touring/terreng/cyclocross/hybridsykler vil takle rallarveien helt fint. Bare pass på at dekkene ikke er for slitt. Kjøp nye om du er i det minste tvil før du legger ut på en slik tur. Lenke til kommentar
phel21 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvor mye må jeg ut med for en billig landeveissykkel for en nybegynner? Hadde vært deilig med en landeveissykkel til trening. Om du ikke skal sykle ritt bør du også vurdere cyclocross-sykler. Med slicks blir den en god landeveissykkel, og med standard-dekkene kan man sykle på det meste av underlag. Modeller med fester for skjermer/bagasjebrett kan også rigges til å bli en svært god touring-sykkel for lengre turer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Woohoo! Kjøpte min første sykkel på sikkert 15 år idag. Fikk en ny Vipera R555 2009 til 9000. Føler hvertfall selv det var et godt kjøp uten at eg har noe som helst peiling på sykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå