magio Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Da var Sigma BC800 i hus! btw, slår den seg automatisk av? Klokken er vel på hele tiden, men sykkelfunksjonene går jo av når de ikke brukes. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hei igjen, fikk tilbud på en focus black falls til 7500. Synes sykkelsenteret burde gått ned noe i pris. Men er sykkelen god? noen der som har den? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 En ting jeg syntes var bra med den sykkelen er at den har hydrauliske bremser og LX giret.. Men jeg mener at en mtb er et bedre alternativ. Spesielt fordi du har flere alternativer hvis du en gang skal skifte noe på sykkelen. F.eks. så var gaffelen så vidt jeg forsto integrert. Vet ikke helt hva det er, men noe sier meg at det er et veldig spesielt (og komplisert) system. Eneste forskjellen på en slik sykkel og en mtb er jo bare dekkene, hjulene og setet (grovt sett). Rammen er også en del svakere vil jeg tro, da den ikke er beregnet på like hard sykling. Tar du et lite dropp eller et hopp eller noe sånt, kan det hende at hjul eller ramme takker for seg ganske fort! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ønsker meg pent vær i morgen. Vil ut å sykle. Er så sykt rastløs... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hoho!! Har fått nysykkelen Fikk den i går, men har ikke kommet på å poste før nå. Customsykkel, bygd på Hardrocx Helium ramma. Ellers er det Shimano XTR gir, Mavic XC717 felger med shimnao xt framnav og GT baknav (veier kun 240g ). Rock Socx SID World Cup gaffel med poploc og låsing på styret. Veide den til 9,3kg, da med noen slappe dekk og jeg må nok regne med et par hundre gram mer når jeg setter på hutchinsons dekkene. PS! Bildet er tatt med mobil Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hoho!! Har fått nysykkelen Fikk den i går, men har ikke kommet på å poste før nå.Customsykkel, bygd på Hardrocx Helium ramma. Ellers er det Shimano XTR gir, Mavic XC717 felger med shimnao xt framnav og GT baknav (veier kun 240g ). Rock Socx SID World Cup gaffel med poploc og låsing på styret. Veide den til 9,3kg, da med noen slappe dekk og jeg må nok regne med et par hundre gram mer når jeg setter på hutchinsons dekkene. PS! Bildet er tatt med mobil Pent! Hva kostet den? Vil ha meg en sånn! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor skal alle på død og liv bruke Hutchinson-dekk? Synes de går i filler hele tiden jeg, ser jo det på alle ritt også. Takke meg til Schwalbe. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor skal alle på død og liv bruke Hutchinson-dekk?Synes de går i filler hele tiden jeg, ser jo det på alle ritt også. Takke meg til Schwalbe. Har ikke vært annet enn storfornøyd med mine jeg. Muligens blir det så jeg bruker disse dekkene på mindre gjørmete ritt Magio: Er usikker på hva du må betale for den på en butikk, men rundt regnet kanskje 30k? Ikke langt unna Helium O.V.R.E.P utstyrsmessig som koster 35k, men den har jo XTR skivebremser bl.a... Betalte 15k btw Lenke til kommentar
galskab Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 skal ha ny sykkel! , men hvilken kan dere hjelpe meg!? . er det noen sykler om tåler hopping og sånt triksing slik at ikke felgene bøyer seg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) En vanlig sykkel tåler ikke det. Kjøp en BMX. Du kan få min for 9800,-. Tilbud, kun idag. Edit: Eventuelt en heftig freeride eller dirt-sykkel. Endret 7. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
galskab Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 gt chucker er det bra? har dempere så har 6.5 cm Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hehe, den vraker du fullstendig på en dag. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 er den drit?! gudd nok for meg., har en dbs intruder blå dritt sykkel den knekker snart!! hopper ned fra kanter på 1 meter etterpå hører man chhhh chhhh chhhh i felgene, det suger!, bås! må ha en sykkel som har bra felger!? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skal du ha bra felger koster det like mye som den GT sykkelen per felg, nav og eiker... Skal du hoppe og 'trikse' med en 26" kan du bare glemme å kjøpe noe billig, det går i filler med en gang uansett. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Haro Escape , er dette noe å satse på? http://www.sykkelcenteret.no/haro.htm :love:vakre:love: Endret 7. oktober 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kjøp deg en Kona Cowan, eller Kona Stuff, evt Shred, eller Mongoose Ritual/Fireball, det er kjempefine freeride hardtail sykler som tåler en del. ...eller så kan du få kjøpe BMX'en min for 3500. (WeThePeople 4 seasons Pro) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Joda, Haro lager gode sykler. Personlig ville jeg heller gått for en sykkel basert på Kona Scrape eller Cowan-rammene. Feks. 'Stuff'. Nei, kjøp BMX-en min. 2003 WTP TS med masse TI-deler. Endret 7. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har brukt en GT Ruckus til slik kjøring. Har ikke ødelagt noen ting Har også en Haro bmx som blir brukt til hopping mm. Heter den F4 tro? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 dette du snakker om goophy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå