game_master Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hadde mer tenkt på en hybridsykkel, men takk for tipsene;-) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hadde mer tenkt på en hybridsykkel, men takk for tipsene;-) Bruksomeråde? Jeg ser ikke helt fordelene med en hybrid kontra en mountainbike. Men drar du innom Sport Extreme eller Hank Sport finner de nok en sykkel som passer ditt bruk. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 poenget er at jeg aldri bruker sykkelen på annet enn asfalt. Defor synes jeg hybrid er det rette for meg. Hvorfor bør jeg kjøpe mountain er vel heller spm. noen som aner hva slags tilbud jeg kan få på en speeder T5 04mod på axel-bruun? veil.pris 8998. bra sykkel byw? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 poenget er at jeg aldri bruker sykkelen på annet enn asfalt. Defor synes jeg hybrid er det rette for meg. Hvorfor bør jeg kjøpe mountain er vel heller spm. noen som aner hva slags tilbud jeg kan få på en speeder T5 04mod på axel-bruun? veil.pris 8998. bra sykkel byw? Har ikke peiling på hva slags sykkel det er, vet ikke så mye om hybrid. Men siden det er en 04-modell bør du jo kunne få et godt tilbud! 5-6k bør du komme ned i vertfall. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ser etter en god sykkelcomputer, til en rimelig penge. Bør helst ikke overstige 200 kr. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ser etter en god sykkelcomputer, til en rimelig penge.Bør helst ikke overstige 200 kr. Sigma har computere i alle prisklasser (nesten). Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har en fra Sigma, Targa heter den tror jeg. Jeg har lett etter litt om vintertrening.. men jeg finner ikke noe særlig. Så vidt jeg vet så trener man vel ikke på samme viset på vinteren, våren eller sommeren?! Foran forrige sesong ble det litt dårlig med trening på vinteren på grunn av sykdom, skader ol. Men nå derimot... Men noen som har noen tips til hvor jeg kan finne ut hvordan jeg skal trene? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har en fra Sigma, Targa heter den tror jeg. Jeg har lett etter litt om vintertrening.. men jeg finner ikke noe særlig. Så vidt jeg vet så trener man vel ikke på samme viset på vinteren, våren eller sommeren?! Foran forrige sesong ble det litt dårlig med trening på vinteren på grunn av sykdom, skader ol. Men nå derimot... Men noen som har noen tips til hvor jeg kan finne ut hvordan jeg skal trene? en liten tråd ang. vintertrening på terrengsykkel.no Frem mot januar skal jeg trene styrke (knebøy og litt andre ting), styrketråkk og litt langturer på racer/terreng/løp eller kanskje ski. etter nyttår blir det gradvis mer intervaller for å få opp litt kondis. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fant tråden nettop, og lurer på om det er noen som har en god racersykkel å anbelfale. Har litt lyst å begynne å sykle på landevei, men da om et alternativ til å jogge. Tenkte egentlig en sykkel som gir mye for pengene, men er billig. Regner og med at det kan gjøres en del gode sykkelkjøp i disse høsttider.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fant tråden nettop, og lurer på om det er noen som har en god racersykkel å anbelfale. Har litt lyst å begynne å sykle på landevei, men da om et alternativ til å jogge. Tenkte egentlig en sykkel som gir mye for pengene, men er billig. Regner og med at det kan gjøres en del gode sykkelkjøp i disse høsttider.. Ta en tur på sykkelsenteret i bergen, de har altid et godt tilbud til deg Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fikk ny sykkel i dag folks..elsker den Mongoose fireball Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Fant tråden nettop, og lurer på om det er noen som har en god racersykkel å anbelfale. Har litt lyst å begynne å sykle på landevei, men da om et alternativ til å jogge. Tenkte egentlig en sykkel som gir mye for pengene, men er billig. Regner og med at det kan gjøres en del gode sykkelkjøp i disse høsttider.. Ta en tur på sykkelsenteret i bergen, de har altid et godt tilbud til deg Men noe å anbefale eller? Tenkte da i prisklassen maks 6k, om ikke billigere. EDIT: Hvordan er feks Everest Sora Racing? Endret 27. september 2005 av svalbard Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kjøpte min sykkel der og de har 1000kr avslag på de fleste sykler der nå Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kjøpte min sykkel der og de har 1000kr avslag på de fleste sykler der nå sitat: "maks 6k" da ville jeg pruta heftig på en med 105-oppsett, eller gått for den med Tiagra. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hva mener du med max 6k? Jeg var der i dag da og kunne få en sykkel til 8000(mongoose - thunderball) Den kunne jeg få til 6000 sa han sjefen der;) Men så kjenner jeg han litt da;) Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 svalbard, denne sykkelen skulle være brukbar; Monoc Vipera Race 24 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Er dette en brukbar computer? http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=342142000 Er liksom litt skeptisk til Biltema og Clas Ohlson når det gjelder slike ting. Endret 29. september 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er dette en brukbar computer? http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=342142000 Er liksom litt skeptisk til Biltema og Clas Ohlson når det gjelder slike ting. Ser det er Sigma computere, så de funker sikkert helt fint. Biltema sine bør du være mer obs på Hadde en sånn en en gang og den funket ikke lenge, vet ikke om den var vanntett eller hva det var. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Da var Sigma BC800 i hus! btw, slår den seg automatisk av? Endret 29. september 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Min Sigam står på så lenge den får strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå