Gå til innhold

Den store sykkeltråden!

paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
poenget er at jeg aldri bruker sykkelen på annet enn asfalt. Defor synes jeg hybrid er det rette for meg. Hvorfor bør jeg kjøpe mountain er vel heller spm.

noen som aner hva slags tilbud jeg kan få på en speeder T5 04mod på axel-bruun? veil.pris 8998. bra sykkel byw?

Har ikke peiling på hva slags sykkel det er, vet ikke så mye om hybrid. Men siden det er en 04-modell bør du jo kunne få et godt tilbud! 5-6k bør du komme ned i vertfall.

Lenke til kommentar

Jeg har en fra Sigma, Targa heter den tror jeg.

Jeg har lett etter litt om vintertrening.. men jeg finner ikke noe særlig. Så vidt jeg vet så trener man vel ikke på samme viset på vinteren, våren eller sommeren?! Foran forrige sesong ble det litt dårlig med trening på vinteren på grunn av sykdom, skader ol. Men nå derimot... :thumbup: Men noen som har noen tips til hvor jeg kan finne ut hvordan jeg skal trene?

Lenke til kommentar
Jeg har en fra Sigma, Targa heter den tror jeg.

Jeg har lett etter litt om vintertrening.. men jeg finner ikke noe særlig. Så vidt jeg vet så trener man vel ikke på samme viset på vinteren, våren eller sommeren?! Foran forrige sesong ble det litt dårlig med trening på vinteren på grunn av sykdom, skader ol. Men nå derimot... :thumbup: Men noen som har noen tips til hvor jeg kan finne ut hvordan jeg skal trene?

en liten tråd ang. vintertrening på terrengsykkel.no

Frem mot januar skal jeg trene styrke (knebøy og litt andre ting), styrketråkk og litt langturer på racer/terreng/løp eller kanskje ski.

etter nyttår blir det gradvis mer intervaller for å få opp litt kondis.

Lenke til kommentar

Fant tråden nettop, og lurer på om det er noen som har en god racersykkel å anbelfale.

Har litt lyst å begynne å sykle på landevei, men da om et alternativ til å jogge. Tenkte egentlig en sykkel som gir mye for pengene, men er billig. Regner og med at det kan gjøres en del gode sykkelkjøp i disse høsttider..

Lenke til kommentar
Fant tråden nettop, og lurer på om det er noen som har en god racersykkel å anbelfale.

Har litt lyst å begynne å sykle på landevei, men da om et alternativ til å jogge. Tenkte egentlig en sykkel som gir mye for pengene, men er billig. Regner og med at det kan gjøres en del gode sykkelkjøp i disse høsttider..

Ta en tur på sykkelsenteret i bergen, de har altid et godt tilbud til deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Ta en tur på sykkelsenteret i bergen, de har altid et godt tilbud til deg :thumbup:

Men noe å anbefale eller? Tenkte da i prisklassen maks 6k, om ikke billigere.

EDIT: Hvordan er feks Everest Sora Racing?

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...