NilsiT Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har ikke punktert på et halvt år+ jeg... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tok litt tid å få svart, hadde problemer med å laste diskusjon.no sine sider akkurat nå for litt siden. Sykkelcomputeren min ble stjålet for 1 år siden, så jeg vet ikke hva hastigheten min ligger på. Men når jeg syklet nesten samme turen for litt over et år siden, lå den på ca 25 km/t. Har kommet i bedre form og slikt siden den tid, så ligger kanskje oppunder 30 km/t nå, jeg kan bare gjette. Ligger vel ca i 50-60 km/t i nedoverbakkene jeg også. Har en veldig 'humpete' rute, minst 5 km med oppoverbakker og nedoverbakker. Skjønner ikke hvordan du klarer å sykle 2 mil så fort, men det er nå bra i alle fall Hehe, jeg har faktisk syre gjennom hele løypa nesten og har full spiker i siste parti. På flata ligger jeg nå godt opp mot 30 km/t, så jeg skal nok klare å komme rundt 40 min. +/- i løpet av uka. Bruker sykkelbukse, en helt vanlig trang undertøystrøye fra Frank Shorter og joggesko. Om du er ute etter ny og en grei computer, kjøpte jeg denne som kan anbefales. Kjøpte sykkelshorts og hansker fra samme side, Castelli. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hadde en lignende modell fra sigma Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ny bestetid på runden - 42.13. Tror jeg brant opp litt for mye krutt de første 20 minuttene, så endte opp med å få krampe på slutten. Uansett. Noen som har gode erfaringer med forskjellige merker innen sykkelbekledning? Må ha en ny shorts og en langermet sykkeltrøye. Eventuelt funker også løse armer og ben, har da sett på Gore fra Oslo Sportslager. Noen formeninger? Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kne varmere fra Sugoi er gull verdt. Treneren min krever det når det er under 10 grader. Fungerer veldig bra, og du kan ta de av når det blir for varmt. Utenom Sugoi bruker jeg mye Louis Garneu og Santini. LG er umulig å få tak i i Norge så vidt jeg vet. Santini er dyrt, jeg ville heller kjøpt meg klær fra Sugoi. Jeg vet det er mange som vil anbefale Castelli, men det får de gjøre selv, det er ikke noe jeg har erfaringer med. Men som jeg har skrevet i lignende tråder, er det som passer på din kropp som er det du bør kjøpe, ikke det en eller annen fra et forum mener er absolutt det beste. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Treneren min Oi, har du egen trener? Er du proff? Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Syklet (skal skifte klubb, har bare ikke hatt tid til det enda) i en liten klubb, trente fast med tre andre. Så vil kalle treneren, treneren min siden han hadde bare meg og tre andre. Men nei, jeg er ikke proff, hvertfall ikke enda. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har et par spørsmål ang Birkebeinerrittet 2009: Hva er egentlig fredags rittet? Er det for spesielt interesserte, spesielle personer, eller kun fordi det er så mange påmeldinger at de må kjøre 2 ritt på 2 dager? Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er fordi det er så mange som melder seg på. Jeg hadde helt klart meldt meg på fredagsrittet, de ble ikke fullt opp i år noe som resulterte i at det ikke ble kø. Noe som det blir på lørdagsrittet med mindre du er først gjennom hele rittet. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er vel også sagt at Fredagsbirken passer bra for de som vil ta det med ro og ikke være så seriøse. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Danner det seg store køer flere steder, eller? Det er første gang jeg melder meg på birken, så jeg aner ikke helt hva jeg går til, annen en hva jeg har lest på nettet. Endret 4. oktober 2008 av Eivind87 Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ey, har hatt en sykkel i ca 3 år nå og har fått et problem. Når jeg tråkker hardt på pedalen girer sykkelen som er veldig irriterende. Driver ikke med vedlikehold av sykkelen, men noen som vet hva som er grunnen og hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Commencal..... Bra merke det? Vurderer sterkt en commencal supernormal 2008 modellen.... Lenke til kommentar
ski4life Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg og en kompis laget en litn film, vi suger nå jævlig da men det var bare for morro skyld http://www.youtube.com/watch?v=2rIGM92XxqY rate og comment Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Snopet litt på sykkelbutikken i går: Til kona: Selvsagt en KONA Lisa Ht! Til meg: Commencal Supernormal Endelig slutt på buss til skolen! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 jeg og en kompis laget en litn film, vi suger nå jævlig da men det var bare for morro skyld http://www.youtube.com/watch?v=2rIGM92XxqY rate og comment Hehe... Alle må begynne en plass Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Stemmer. øvelse gjør mester! Endret 13. oktober 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ey, har hatt en sykkel i ca 3 år nå og har fått et problem. Når jeg tråkker hardt på pedalen girer sykkelen som er veldig irriterende. Driver ikke med vedlikehold av sykkelen, men noen som vet hva som er grunnen og hva jeg kan gjøre med det? Hva med å spandere en service på sykkelen? Det vil du garantert ha igjen for. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ey, har hatt en sykkel i ca 3 år nå og har fått et problem. Når jeg tråkker hardt på pedalen girer sykkelen som er veldig irriterende. Driver ikke med vedlikehold av sykkelen, men noen som vet hva som er grunnen og hva jeg kan gjøre med det? Grunn: Manglende vedlikehold Løsning: Vedlikehold Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lekte meg med en Hard Rocx Helium O.N.R.O.P. c SLR i helgen. Uten tvil den morsomste mtb sykkelen jeg noen gang har syklet på. Nesten sånn at jeg vurderer en onrop c istedenfor en Helium Team Carbonium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå