Devolder Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvis dere har racer og er ute etter fartsfølelse kan dere prøve dette: Bilpace 140km/t Må være en syk fartsopplevelse. Dog klarer/tørr nok ikke alle å sykle over 80 km/t bak en bil. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Den bilen bør ikke bråbremse Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Wow! Har selv syklet i 80 km/t i en bakke og synes det var raskt... Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Denne er ganske så syk, denne karen syklet enda fortere nedover, og her gikk det gærent: http://www.youtube.com/watch?v=Nv87Rt_7JiI Endret 8. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Men det ser ut som han overlevde. Uansett, han må nok ta en grundig sjekk av indre organer etter et fall i den farten. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Uff, det fallet ser særdeles vondt ut ja. Vil tru han brakk nokre bein. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er jo nesten Selvmord å gjøre det! Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bah! Faar ikke syklet paa tre-fire dager fordi sykkelen min er inne til reprasjon. Er krise fordi jeg har en konkuranse paa soendag.=/ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bah! Faar ikke syklet paa tre-fire dager fordi sykkelen min er inne til reprasjon. Er krise fordi jeg har en konkuranse paa soendag.=/ Alternativ trening. Spinningssykkel eller jogging Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kan ikke jogge paa grunn av knaerene mine, og jeg har ikke tilgang til en spinningssykkel. Eneste treningen jeg kan gjoere er aa bruke sykkelen jeg bruker til og fra skolen, men det er en mtb saa jeg faar ikke gjort oevelsene jeg boer drive paa med foer en konkuranse. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er det ikke mulighet for og låne en sykkel av butikken? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du kan jo dra til svømmehallen og svømme litt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Heisann! Jeg er på utkikk etter en god men relativ billig sykkel til trening - mao. en sykkel man kan få mye for pengene. Har sett på to sykler fra Fullrulle.com; Coster og Nitrate (ser ut til å være fra Head). Noen som har erfaring med en av syklene? Eventuelt komme med andre tips/innvendinger til gode sykler? Helt til slutt, er Fullrulle god som butikk? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Luftvaffel Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hmm, den nettbutikken så litt lite proff ut.. Ville ikke kjøpt sykkel over postoppkrav Anbefaler å dra fysisk til en god butikk og få skikkelig hjelp og veiledning. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja, det er kanskje ikke så lurt å kjøpe sykkel over nett - det er nok lurt å oppsøke butikken. Ble tipset av en kolega på jobben om den siden, og han har visst hatt gode erfaringer. Helt til slutt, har G-Sport generelt gode sykler? De fører vel DBS og annet mainstream-modeller. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 G-Sport fører vel Diamant som er et merke som har vunnet flere tester. Diamant er vel mye det samme som Nakamura tror jeg? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jepp. Nakamura og Diamant er omtrent det samme. G-Sport har dårlig utvalg av sykler, hvis du spør meg. Jeg bor på Nærbø, i Rogaland (Utenfor Sandnes). På den butikken har de ikke en eneste racersykkel. Heldigvis har de fått en ny sykkelbutikk der. Sport1. Dritbra butikk. Der har de fått inn temposykkelen til Specialized, Specialized Transition. Dritpen sykkel! Mange bra sykler fra både Scott og Specialized. Det er 2 gode merker det Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har sett på en sykkel nå hos en Sport1-forhandler - en fra Hard Rocx til 4999,-. Kan få den for 4399,- via jobben. Tror modellen het Stone Machine og fås med v-bremser. Hva vil dere sykkelkyndige si om en sykkel fra Hard Rocx? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvilken størrelse (") skal man ha når man er ca 176 cm høy? Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvilken størrelse (") skal man ha når man er ca 176 cm høy? 18" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå