Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Jeg er på utkikk etter en god men relativ billig sykkel til trening - mao. en sykkel man kan få mye for pengene. Har sett på to sykler fra Fullrulle.com; Coster og Nitrate (ser ut til å være fra Head). Noen som har erfaring med en av syklene? Eventuelt komme med andre tips/innvendinger til gode sykler? :)

 

Helt til slutt, er Fullrulle god som butikk?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Ja, det er kanskje ikke så lurt å kjøpe sykkel over nett - det er nok lurt å oppsøke butikken. Ble tipset av en kolega på jobben om den siden, og han har visst hatt gode erfaringer.

 

Helt til slutt, har G-Sport generelt gode sykler? De fører vel DBS og annet mainstream-modeller.

Lenke til kommentar

Jepp. Nakamura og Diamant er omtrent det samme. G-Sport har dårlig utvalg av sykler, hvis du spør meg. Jeg bor på Nærbø, i Rogaland (Utenfor Sandnes). På den butikken har de ikke en eneste racersykkel. Heldigvis har de fått en ny sykkelbutikk der. Sport1. Dritbra butikk. Der har de fått inn temposykkelen til Specialized, Specialized Transition. Dritpen sykkel! Mange bra sykler fra både Scott og Specialized. Det er 2 gode merker det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...