GLN Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nei nå dør denne tråden snart ut Bumper den med et spm: Hvor er det best og ha speedometer sensoren på en terreng(trådløs polar), fremme eller bak? Blir vel sånn ca 70/30 i favør asfalt sykling. Endret 30. desember 2007 av Dranc Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har alltid hatt den framm jeg vertfall... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg trenger litt hjelp til valg av sekk for sykling. Jeg har meldt meg på Birken og da må man jo ha 3,5 kg. på ryggen. Er det noen som har noen anbefallinger på bruk av sekk til sykkel? Ser for meg at det jeg skal ha oppi er diverse reservedeler, slange, pumpe, ekstra jakke, etc. Men hva er greiest å bruke som dødvekt for å få opp kiloene (jeg regner med at det er best å få fordelt vekta mest mulig i sekken. Er evt. det å anbefalle at det kjøpes sekk med vannbeholder (klar over at dette evt. må gå utenom de 3,5 kg.)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Camelbak MULE er en sekk mange foretrekker til Birken. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for tips. De selger den til 680,- hos utebutikken.no! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet om en oversikt over sykkelklubber i Oslo? Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som vet om et sted man kan selge racing sykler? Som på et racingsykkel forum o.l.. Sliter med å bli kvitt min Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan er den du skal selge ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Prøv syklingens verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Reklame er ikke lov, nei Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Når begynner dere racing sesongen? Har ikke bestemt meg når jeg skal gå fra off-roading til racer. påske +/-? Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Når begynner dere racing sesongen? Har ikke bestemt meg når jeg skal gå fra off-roading til racer. påske +/-? Det er vell så fort veiene er bare, og det er de jo i grunn nå allerede. Eneste som er, er alt saltet. Så man bør alltid vaske sykkelen grundig etter bruk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Va tycks? Endret 13. februar 2008 av medlem-105476 Lenke til kommentar
hekk Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvilken anbefaler dere av disse 3: Gary fisher mullet Felt double shot Merida umf 4 Står veldig fast på hvilken! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Va tycks? Synd at Contador ble utestengt, men at Astana ble utestengt synes jeg er greit. Jeg ble overrasket da jeg fikk høre at Contador signerte for Astana, med de problemene de hadde sist sesong, så vil jeg tro at Contador visste om risikoen. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) At astana ble utestengt blir jo bare helt feil! omtrent alt er jo forandret på laget. såklart, er jo en del ryttere igjen fra i fjor, men ledelsen er ny(om jeg ikke tar helt feil)! Men Astana blir nok med alikevel, UCI krever at pro tour lagene får bli med i Tour de france! Edit: A. Contador er ikke utestengt, det er laget. Så om laget får bli med, så er contador med... Endret 20. februar 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg skal kjøpe sykkel til min mors 50-årsdag og trenger noen synspunkter fra litt mer erfarne syklister. Skal bruke ca. 4-5000 kroner, men er usikker på hva slags type jeg skal gå for. Den kommer for det meste til å brukes på vei og grusvei. Tenkte litt på en hybrid med demping. F.eks. fra Everest. Har ikke hørt om merket før, noen som vet noe om det? Selv har jeg en Hard Rocx Shock Machine som hun har brukt en del og som hun virket veldig fornøyd med, selv om den er litt for stor for henne. Innbiller meg at hun ikke trenger en ren terrengsykkel da hun ikke sykler i skogen o.l. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Everest er helt på høyde med Hard Rocx. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg er selv på utkikk etter sykkel i prisklasse 5-6tusen. Det skal være en hybrid, som det også er mulighet for å sykle på grusveier med. Hovedsaklig skal det være sykling frem og tilbake på jobb, men kanskje også noen turer i ny og ned. Kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hva bør jeg gå for? Denne?:Rockhopper eller denne?: Renegade Eller bør jeg se på noe helt annet? Endret 25. februar 2008 av brannmannsam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå