Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger litt hjelp til valg av sekk for sykling. Jeg har meldt meg på Birken og da må man jo ha 3,5 kg. på ryggen. Er det noen som har noen anbefallinger på bruk av sekk til sykkel? Ser for meg at det jeg skal ha oppi er diverse reservedeler, slange, pumpe, ekstra jakke, etc. Men hva er greiest å bruke som dødvekt for å få opp kiloene (jeg regner med at det er best å få fordelt vekta mest mulig i sekken. Er evt. det å anbefalle at det kjøpes sekk med vannbeholder (klar over at dette evt. må gå utenom de 3,5 kg.)?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

At astana ble utestengt blir jo bare helt feil!

omtrent alt er jo forandret på laget.

såklart, er jo en del ryttere igjen fra i fjor, men ledelsen er ny(om jeg ikke tar helt feil)!

Men Astana blir nok med alikevel, UCI krever at pro tour lagene får bli med i Tour de france!

 

Edit: A. Contador er ikke utestengt, det er laget. Så om laget får bli med, så er contador med...

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe sykkel til min mors 50-årsdag og trenger noen synspunkter fra litt mer erfarne syklister. Skal bruke ca. 4-5000 kroner, men er usikker på hva slags type jeg skal gå for. Den kommer for det meste til å brukes på vei og grusvei.

 

Tenkte litt på en hybrid med demping. F.eks. fra Everest. Har ikke hørt om merket før, noen som vet noe om det?

 

Selv har jeg en Hard Rocx Shock Machine som hun har brukt en del og som hun virket veldig fornøyd med, selv om den er litt for stor for henne. Innbiller meg at hun ikke trenger en ren terrengsykkel da hun ikke sykler i skogen o.l.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...