Gå til innhold

Den store sykkeltråden!

paroa

Anbefalte innlegg

Men man bruker ikke drikkesekk på en racer, Jurgemaister. Da sliter du hvis stilpolitiet kommer ;)  (kan hende du ikke forstod den, hinter til terrengsykkel.no)

Men fin sykkel det er det, fikk nesten litt lyst på en selv.

9434986[/snapback]

Stilpolitiet får ta meg så mye de vil, jeg liker drikkesekk, enten det er racer eller terreng=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Stilpolitiet får ta meg så mye de vil, jeg liker drikkesekk, enten det er racer eller terreng=)

9435296[/snapback]

Du har plass til to flaskestativ på raceren. Da kan radiatoren puste fritt :thumbup:

9435310[/snapback]

For meg holder ikke to drikkeflasker på en sykkeltur.

Lenke til kommentar

9435296[/snapback]

Du har plass til to flaskestativ på raceren. Da kan radiatoren puste fritt :thumbup:

9435310[/snapback]

9435448[/snapback]

Nei, ikke for meg heller. Jeg drikker ofte godt over tre liter hvis jeg skal ut på skikkelig langtur, da har jeg både flaskeholder og drikke. Skal sykle til Drøbak nå snart og da blir det nok mer enn som så. Folk får bare se på meg med n00b'e-blikk, jeg sykler med sekkevann hvis jeg skal langt=)

Lenke til kommentar
Yeeess, da var sykkelkjøp i boks! Jeg kjøpte denne røvern!

"Specialized Allez Elite

Sykkelen for deg som vil ha det beste!

Stiv E5 SLX Road alu-ramme

Carbon gaffel

FSA Gossamer 53-39 krank

Shimano 105 gir og bremser

Carbon setepinne

Mavic Aksium felger og nav.

Vekt: 9,0kg."

sp0ecializedallezelite06.jpg

Det beste er vel at jeg betaler 9000kr for den! Originalpris er 16!=D Whoha, kanon!

9420697[/snapback]

Hvorfor betalte du så lite?

(kjøp en for meg og :p)

Lenke til kommentar

9435296[/snapback]

9435310[/snapback]

9435448[/snapback]

Nei, ikke for meg heller. Jeg drikker ofte godt over tre liter hvis jeg skal ut på skikkelig langtur, da har jeg både flaskeholder og drikke. Skal sykle til Drøbak nå snart og da blir det nok mer enn som så. Folk får bare se på meg med n00b'e-blikk, jeg sykler med sekkevann hvis jeg skal langt=)

9435685[/snapback]

Er jo mulig og ha flasker bak i lommene i trøya, eller et drikkebelte også, men jeg klarer meg med 2 0.8l flasker på turer opptil 8-10mil.

Tar et spm i samme innlegg:>

Skal ha pulsklokke, for og få orden på treningen. Så skal ha en pulsklokke som jeg kan bruke til dagligdags og når jeg sykler, har sett på et par Polar modeller som er kvalitet og som far min har brukt i hele sin karriære. Kom med tips, prislisten stopper vel på 2500,- kanskje opp til 3000,- vis det er verdt det.

Endret av Dranc
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal ha pulsklokke, for og få orden på treningen. Så skal ha en pulsklokke som jeg kan bruke til dagligdags og når jeg sykler, har sett på et par Polar modeller som er kvalitet og som far min har brukt i hele sin karriære. Kom med tips, prislisten stopper vel på 2500,- kanskje opp til 3000,- vis det er verdt det.

9449571[/snapback]

Jeg kjører (i likhet med de fleste toppsyklister) med Polar s725X. Den selges flere plasser til 2700,-. Her gjelder det å finne riktig butikk og prute litt.

http://www.oslosportslager.no/artikkel/423...olar_S725X.html

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

9449571[/snapback]

Jeg kjører (i likhet med de fleste toppsyklister) med Polar s725X. Den selges flere plasser til 2700,-. Her gjelder det å finne riktig butikk og prute litt.

http://www.oslosportslager.no/artikkel/423...olar_S725X.html

9457489[/snapback]

har sett på den også, har sunket i pris det siste halve året. Tror kansje den synker mer når den nye modellen kommer og tar over, kanskje jeg kan gjøre eg godt kjøp der

Lenke til kommentar

Hei !

Jeg leter etter en ny sykkel til mitt behov.

- Grus kjøring

- Litt landevei

- Grus "downhill"

- Middels grovt terreng

- Trail

Noen som har en grei sykkel til ikke en så alt for stor penge og annbefale ?

Så si ifra til meg da vell ! :yes:

Mvh Kim.

Endret av Slevin
Lenke til kommentar
Hei !

- Grus kjøring

- Litt landevei

- Grus "downhill"

- Middels grovt terreng

- Trail

Så si ifra til meg da vell !  :yes:

Mvh Kim.

9459955[/snapback]

Når det kommer en sykkel som er en mellomting av alt det, så skal jeg le :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hei !

- Grus kjøring

- Litt landevei

- Grus "downhill"

- Middels grovt terreng

- Trail

Så si ifra til meg da vell !  :yes:

Mvh Kim.

9459955[/snapback]

Du må nok gå for tre sykler. En mountianbike for grus og grovt terreng, en dirtbike funker til downhill og trail og en landeveissykkel for landeveien.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...