Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, deilig sykkel og nice ramme! Mye kostet/blir den å koste, DH-sykkelen din?

8942510[/snapback]

 

Richi ramma får jeg for 3000, og skal sette på noen deler fra den andre hardtail'en min, pluss et par Atomlab G.I hjul som jeg får billig av en kompis.

 

Kona'en kosta 18 000 ny, men jeg har kosta på den rundt 15 000 (Hjul til ca 5000, Gaffel til ca 5000, og diverse andre ting som styre, stem, dekk, gir, kjedeføre, drev, pedaler, sete som koster noen tusen til sammen) Og jeg får nytt styrelager og bremser snart (Hope moto6) :) Så når den blir helt ferdig har jeg brukt nesten 40 000 på den ( :ohmy: ) Jaja, må jo bruke litt på en artig hobby xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen kjøper dvd'er, og noen kjøper sykkeldeler - sålenge man har penga er det vel ingen fare? :D

8943930[/snapback]

 

Noen kjøper begge deler.

Lenke til kommentar

Min tid på Lillehammer - Oslo ble: 4 timer, 46 minutter og 48 sekunder!

 

Jeg er strålende fornøyd, siden det er første gang. Hadde masse typisk noob-feil, og hele greia føltes som å bade, men det var moro læll.

 

Hva ble tiden din, kjerts?

Endret av Peprepupp
Lenke til kommentar
Noen forslag til butikker som selger sykkelstativ? Tenker meg en gulvstående løsning av et eller annet slag.

8949570[/snapback]

 

Servicestativ eller bare for å sette fra seg sykkelen i?

8950589[/snapback]

 

Bare for å sette sykkelen i (to for å være presis).

Lenke til kommentar

Sykling er gøy det!

Kjøpte meg sykkel i mars, en ordentlig sykkel..

Utrolig fornøyd :thumbup: !! Den het Miracle Elite (Fuji)

Kostet 10 000 ny, satt ned fra 12 999, men det er verdt pengene!! LOVER!!

Pungterte på søndag, kjiipt, men lappa det igår så nå er det nye lange sykkelturer!

 

Bare å sykle folkens :tease:

 

Andy

Endret av andreasiversen
Lenke til kommentar

@wan

 

Vis det bare er å sette sykklene i, så finnes det sånne bøyler man fester i veggen som sykklene kan henge/ligge i. Det finnes også mange gode metoder til og henge sykkelen på Clas Ohlsson/Biltema/(kansje ikea) til en billing penge.

 

Det Northwave linka, tror jeg til den prisen er et service stativ.

Lenke til kommentar
@wan

 

Vis det bare er å sette sykklene i, så finnes det sånne bøyler man fester i veggen som sykklene kan henge/ligge i. Det finnes også mange gode metoder til og henge sykkelen på Clas Ohlsson/Biltema/(kansje ikea) til en billing penge.

 

Det Northwave linka, tror jeg til den prisen er et service stativ.

8954233[/snapback]

 

Jeg har ikke mulighet for å feste noe til veggen (betong). I tillegg leier vi leiligheten, så det blir vanskelig.

 

Har du noen eksempler på disse produktene? Jeg lyktes ikke i å finne noe på nettsidene.

Endret av wan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...