kvedno Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Noen som vet om denne skjermen her er flat? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Flat?Som i LCD?Nei, det er den ikke..Er CRT som i en "vanlig" monitor. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Flat?Som i LCD?Nei, det er den ikke..Er CRT som i en "vanlig" monitor. finnes flate crt skjermer også.. dvs at panelet på de er flatt.. jeg tror ikke den er flat, siden jeg ikke klarer å finne det noe sted.. send en mail til komplett så vet de det helt sikkert.. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Spørs jo hva man definerer med flat. Om fronten er flat. men, en CRT er ikke flat i den forstand, som ett LCD eller Plasma panel.. Edit: Eller dypde på skjermen vil vel være en bedre beskrivelse. Ikke flat Flat Endret 8. mars 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Flatt bildedør eller flatt deksel? Spør komplett! Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg vet jo at det er CRT, men jeg lurer på om skjermen i skjermen er slik som dem som er Dynaflate ?? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Spørs jo hva man definerer med flat. Om fronten er flat. men, en CRT er ikke flat i den forstand, som ett LCD eller Plasma panel.. Edit: Eller dypde på skjermen vil vel være en bedre beskrivelse. Ikke flat Flat Hallo? Tror du virkelig ikke at personen som spør ikke klarer å se at det ikke er en flat LCD-skjerm? Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Her er bilde av den.. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Spørs jo hva man definerer med flat. Om fronten er flat. men, en CRT er ikke flat i den forstand, som ett LCD eller Plasma panel.. Edit: Eller dypde på skjermen vil vel være en bedre beskrivelse. Ikke flat Flat Hallo? Tror du virkelig ikke at personen som spør ikke klarer å se at det ikke er en flat LCD-skjerm? Han spurte om skjermen var flat. Han burde omformulert spørsmålet. Flatt bilderør, flat utforming i front bla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå