Mawk Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Vet egentlig ikke hva det er. >.< -WAP:Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ikke nødvendig. -Spill: Ja. Form: - Vanlig, men klapp går ann. - Vekt: Ikke mer en 100g. - Antenne: Intergert. - Støt/sprut/støv-sikker er bare et pluss, men ikke nødvendig. Skjerm: - Over 65000 farger / under 65000 farger. - Skjermen må være minst 128x128. - Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 1800 kroner til rådighet. Kan kanskje gå opp til 2000 kr, men dette er med frakt, gebyr osv. Med abonnementsbinding): Nei. Diverse: -Merke: Ikke noe spesielt merke, men jeg føler noe negativt for Siemens. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Gjerne. -Triband: Vet ikke helt hva dette er. -Infrarød port: Ja, men behøves ikke. -Bluetooth: Ja. -Minne: 1.5mb -Minnekort?: Nei, men kan være greit. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Er ikke nødvendig, men det er et pluss. -Radio: Nei. -3g(UMTS): Vet ikke hva det er. -Wlan: Nei. -Mulighet for GPS: Nei, men kan være greit. -Batterilevetid: Viktig. Sender en del SMSer og ringer noe, men ikke mye. Tar en del bilder og sender dem rundt, så MMS er must. Jeg har kikket litt på Nokia 3220, men den har ikke IR eller Blåtann, så jeg står egentlig litt fast. Hlep mi plx... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Brudd på tre-ords-regelen = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg