Launch Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg må ha meg et nytt keyboard, det bør være enkelt (Trenger ikke 100 ekstraknapper) og godt å skrive på. Må være USB, trenger ikke å være fancy farger og opplyste taste osv. Lurer litt på hva jeg bør velge for det finnes jo noen hundre varianter. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fint og greit tastaur med minimalt av ekstraknappar: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306840&cks=PRL Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Tja det så jo OK ut, litt uvant med svarte taster... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis du liker laptop-taster kan du sjekke ut Logitech Ultra X som bl a Netshop har koster 275 og møter dine krav hvis du liker helt flatt tastatur Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis du liker laptop-taster kan du sjekke ut Logitech Ultra X som bl a Netshop harkoster 275 og møter dine krav hvis du liker helt flatt tastatur Det var akkuratt det jeg skulle anbefale jo! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis du liker laptop-taster kan du sjekke ut Logitech Ultra X som bl a Netshop har koster 275 og møter dine krav hvis du liker helt flatt tastatur Jeg og. Lenke til kommentar
Eika på E6'n Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Logitech UltraX Sitter å skriver på det nå. Kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 OK jeg følger "saueflokken" Prøver et Logitech Ultra-X Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg angrer i alle fall ikke. Beste tastaturet jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 men støtter logitech ultra x usb? bruker noen av dere som anbefaler det usb? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 UltraX har da vitterlig ikke USB-tilkobling. Ikke mitt iallfall! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 UltraX har da vitterlig ikke USB-tilkobling. Ikke mitt iallfall! de fleste reklamerer med at det er både ps2 og USB, så det har nok det.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er ikke Logitech UltraX ekkelt og bruke i spill? i forhold til "normale" tastatur? Synes jeg husker og ha lest det en eller annen plass, at det "lagga" litt eller noe sånt. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 UltraX har da vitterlig ikke USB-tilkobling. Ikke mitt iallfall! de fleste reklamerer med at det er både ps2 og USB, så det har nok det.. Mitt har også bare PS/2, men de nye versjonene nå kommer med både PS/2 og USB! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 mitt ultrax er glitrende til spill og alt og har usb-tilkobling...(det kom kanskje med en overgang til ps2) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Litt offtopic: Men hvorfor i all verden er omtrent alle tastaturer PS/2 om dagen? Og er det ikke slik at man kan maks presse ned 3 taster samtidig med slike tastaturer? Broren min klager konstant på dette, han tar CS ganske så seriøst... Endret 9. mars 2005 av fflex Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Folk fyller jo opp USB portene med alt mulig rart så det er greit å ha noe i PS/2 når det likevel er sånn kontakt på hovedkortet. Har 4 USB uttak bak på skjermen min så det blir greiere kobling med tanke på ledning til mus, keyboard, kortleser osv Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Litt offtopic: Men hvorfor i all verden er omtrent alle tastaturer PS/2 om dagen? Og er det ikke slik at man kan maks presse ned 3 taster samtidig med slike tastaturer? Broren min klager konstant på dette, han tar CS ganske så seriøst... Jeg kan da i hvertfall presse ned langt mer enn 3 taster på en gang! Hørt det er med USB man bare kan presse ned et vist antall jeg da men... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Ja det er bare å lese noen produktomtaler hos f.eks komplett.no står flere som klager pga at de ikke kan bruke 3-4 taster samtidig, kjipt å måtte legge om spillestilen bare pga det. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Ja det er bare å lese noen produktomtaler hos f.eks komplett.no står flere som klager pga at de ikke kan bruke 3-4 taster samtidig, kjipt å måtte legge om spillestilen bare pga det. er bare en omtale der? og den sier ikke no om det, gjelder det ps2 og usb versionen? iså fall er jo keyboardet crap,hvilke keyboard kanman holde inne mange samtidig? kleybaordet mitt svikter nå, så må ha nytt Endret 3. april 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå