Gå til innhold

T-bird dual

rob-o

Anbefalte innlegg

Hei

Har en t-bird 1,4, (266) som jeg ønsker å duplisere med en til......noen som har noen erfaringer, bra eller dårlige, med AMD prosesorer i dual? det er jo som kjent ikke så vanvittig mange hk-produsenter som produserer dualkort til amd, så jeg går ut fra at mange av de som finnes er fulle av feil og faenskap. går det evt an å bruke ulike prosessorer? har en gammel duron liggende....

alle ideer og kommentarer mottas med takk!

[ Denne Melding var redigert av: rob-o på 2001-11-19 14:46 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-20 10:48, paalel skrev:

Du vil i hvert fall trenge en skikkelig PSU..........

jeg er helt enig, jeg ville brukt en minst 450W PSU helst 550W.

Det skader aldri med forstor PSU bare for liten :wink:

(kanskje Redundant , litt dyrt men effektivt og så ser det jo litt ekstra krafigt ut :grin:

Lenke til kommentar

Pluss ekstra støy..

Et dual AMD-basert system med 2 Ultra160 SCSI-disker og et Geforce3 mener jeg ble testa med en 350W PSU uten problemer. Merket på PSU har vel så mye å si som betegnesle i W.

Selv kjører jeg en 430W PSU fra Enermax. Steika fornøyd :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-19 20:48, khosethl skrev:

Den gamle athlon hadde så godt som ingen ytelsesforbedring når jeg kjørte to av disse på mitt system, den ny XP fra tidlige batcher derimot med støtte for SMP var en helt annen sak, mye raskere java kompilering, raskere photoshop osv.

Fantes det dual-kort for de gamle atlhonene?? Isåfall åssen? Er jo shit billig og få tak på gamle 500@750 ...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-19 20:48, khosethl skrev:

Den gamle athlon hadde så godt som ingen ytelsesforbedring når jeg kjørte to av disse på mitt system, den ny XP fra tidlige batcher derimot med støtte for SMP var en helt annen sak, mye raskere java kompilering, raskere photoshop osv.

hvilke hovedkort brukte du??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...