genetex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hei. jeg har spillt WoW nå i en måned snart, men nå har det begynt å bli kjedelig. queste queste heletide, og det var rett å slett ikke så kult som alle skal ha det til, jeg mener det er ganske oppskrytt.. så: hva burde jeg selle mitt WoW får? 300kr? er jo ganske rimelig når man kan få helt nytt nå for ca 400 med frakt fra internett, kom gjerne med deres meninger er litt irritert, 200kr rett å båss... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvorfor spammer du forumet med slikt. Har du lite å gjøre? . Hva med å bare ta 300 kr istedet for å lage en stor debatt om det... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 sorry visst dette var spam, trodde det var slikt man hjelpte forlk her jeg, men ok, blir oppgitt over slike suringer som deg Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du har ikke lov å selge det. Eller dvs selve det fysiske spillet (cd-plater, manual, cover osv..) har du lov å selge. Men å overføre en konto til noen andre er ikke lov. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 åja, er kontoen min låst til denne "cdkeyen" da? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 åja, er kontoen min låst til denne "cdkeyen" da? Ja? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 ja visste ikke det sorry da, men hvordan gjør jeg slik jeg ikke trenger å betale i mnd lenger da? skal jo ikke spille mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kontakte kunde support? Kanskje det er en slik disable-account knapp, av noen slag på "Account Manager"-siden... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ta cancel account på account management Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg har spillt WoW nå i en måned snart, men nå har det begynt å bli kjedelig. queste queste heletide, og det var rett å slett ikke så kult som alle skal ha det til, jeg mener det er ganske oppskrytt.. La meg gjette... PvE? "Can i have your stuff?" Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva har PvE med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Trådstarter spiller sikkert PvE fordi det bare går i questing hele tiden var sikkert det WarpX mente Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Trådstarter spiller sikkert PvE fordi det bare går i questing Noe som også er en myte. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er ikke ofte folk av motsatt faksjon går med PvP Enabled.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Synes ikke PvE er bare questing... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kanskje hvis man finner noen venner å spille med, så blir allt mye morsomere! Finnes ikke noe gøyere å hunte litt med en flokk venner som snakker sammen i Team Speak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå