Akira Kurosawa Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 jeg kan bare gratulere og si deg en ting: får du to unger til ikke gjør samme feil som mora mi: skjem bort yngstemann Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Minus Honoratus vil de jeg har markert funke fint i engelsktalende land. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Gratulerer så meget med din sønn! Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke noe navn bestemt. Eirik har kommet opp, men er ikke så begeistret for det. Takk for navneforslag, men Uff og Gjødde osv. blir det nok ikke :-) Lenke til kommentar
noseh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Gratulerer Forslag: Sebastian ^_^ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har blitt fortalt at det var forslag om at det kom forslag om at jeg skulle hete hete Trym eller Tor-Odin Men det ble heldigvis navnet til en pedofilsiktet mann: Michael. Og ser man bort i fra det første etternavnet mitt blir initsialene (det som jeg bruker mest) MJ Kalte meg en gang "Michael MJ" (mitt navn) i et spill, og skjønte først ikke hvorfor folk spurte om jeg hadde voldtatt noen unger i det siste osv Men om du ikke kan gi gutten et fet nerdenavn, kan du ha det som kallenavn! F.eks.: "Nå må du rett i loppekassa, lille Athlon" eller "Spis opp maten din, FAT32" Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke noe navn bestemt. Eirik har kommet opp, men er ikke så begeistret for det. Takk for navneforslag, men Uff og Gjødde osv. blir det nok ikke :-) Hva med Tom Christian? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Det var 2 fine navn. Legger dem frem for dommeren i morra. Kallenavn er herved satt til lille athlon :-) Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det var 2 fine navn. Legger dem frem for dommeren i morra.Kallenavn er herved satt til lille athlon Hehe,, go for it Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Masse gratulerer! Jeg syns han skal hete Adrian! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Synes Torstein er fint jeg da Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Leif Marco er et ålreigt navn Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 En herlig liten pjokk kom til verden i går. Ville ut i bilen, men venta heldigvis til vi kom frem Nå veit jeg hva ekte glede er GRATULERER!! Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Mange fine og mindre fine navn her Blir kanskje henrik, fredrik eller simon. Sistnevnte er jeg ikke så begeistret for. Takk for alle gratulasjoner Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg syns du skal vurdere et litt unikt navn. Selv kjenner jeg så mange Eriker og Eiriker at det kan gå i surr, og da gjelder det å finne et navn som er litt spesiellt. Jeg anbefaler Lyth eller Sejer. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg syns du skal vurdere et litt unikt navn. Selv kjenner jeg så mange Eriker og Eiriker at det kan gå i surr, og da gjelder det å finne et navn som er litt spesiellt. Jeg anbefaler Lyth eller Sejer. Det er vel ikke noe galt med Erik vel.. Gratulerer så mye Pusern. Det er en fantastisk følelse. Den beste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Henrik er et veldig fint navn Gratulerer! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Mange fine og mindre fine navn her Blir kanskje henrik, fredrik eller simon. Sistnevnte er jeg ikke så begeistret for. Takk for alle gratulasjoner Fredrik! That would rock. ;p Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ørnulf, Granulf, Mumrik eller Jarle... Der har du de 4 beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå