chr1st3r Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Lurer på en ting!! Jeg har en pc med celeron 600mhz, 128 ram, 40g hd osv. Har fått tak i en 1ghz pentium prossesor. Kan noe galt hende med pcen, hvis jeg bytter cpu?? Kan den "monge" seg?? Hvis det er et problem, kan jeg da bare bytte tilbake til den gamle?? Takk hvis dere gidder svare!! Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 sjekk om cpu`en er kompatibel med hk`et.. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 som Kjeksen sier... Og du bør også finne ut om den gamle cpu-viften/kjøleren takler en 1Ghz, såfremt den nye ikke kom med en. Bortsett fra det kan jeg ikke se at du kan ødelegge selve pc'en..mulig at den "monger" seg litt som du kaller det, når du setter i den nye cpu'en hvis du ikke stiller bios cpu settings riktig men det ødelegger ingenting. Og ja...du kan alltids bytte tilbake. Bare husk å være forsiktig og bruk kjølepasta PS: prøv å få tak i litt mer ram også da det vil bli en flaskehals Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Prosessorene har nok samme sokkel, såvidt jeg vet fins bare Celeron 600MHz og PIII 1,0GHz i S370-format (Coppermine). Og du må nok kanskje skifte viften også, ja. Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Joa, detta funka, det har nå oppgradert den til en p3 1ghz Så tok jeg med vifta som fulgte med, funker fett!!!!! Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 På signaturen din ser det ut som om du har et annet, og mye bedre system Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Sant det Lezo0, det er en stund siden dette skjedde. Har nå kjøpt en maskin som er rosinen i pølsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå